En nou Bennie, bou jy n boot wat kan vlieg...?Bennie Vorster wrote:Ok so talking aboute crazy Prices, Who knows where I can find a good secondhand 15 or 17 pitch prop for a 90 HP Yamaha outbord motor ?

En nou Bennie, bou jy n boot wat kan vlieg...?Bennie Vorster wrote:Ok so talking aboute crazy Prices, Who knows where I can find a good secondhand 15 or 17 pitch prop for a 90 HP Yamaha outbord motor ?
Nee, ek dink dis 'n aerrie wat kan float!Smiley wrote:En nou Bennie, bou jy n boot wat kan vlieg...?Bennie Vorster wrote:Ok so talking aboute crazy Prices, Who knows where I can find a good secondhand 15 or 17 pitch prop for a 90 HP Yamaha outbord motor ?![]()
Sjoe jy moet nie jou boot parte by n aviation winkel koop nie, ha haBennie Vorster wrote:Nee soos met alles in my lewe breek ek gewoonlik altyd eers my speelgoed met die eerste keer dat ek dit gebruik en herbou dit dan net om so 'n bietjie om onderfinding op te doen.![]()
![]()
Het 'n klip in die middel van die dam getref en een prop is in sy maai. Sien nie kaans om R5500.00 vir 'n prop te betaal nie.
Hi BennieBennie Vorster wrote:Nee soos met alles in my lewe breek ek gewoonlik altyd eers my speelgoed met die eerste keer dat ek dit gebruik en herbou dit dan net om so 'n bietjie om onderfinding op te doen.![]()
![]()
Het 'n klip in die middel van die dam getref en een prop is in sy maai. Sien nie kaans om R5500.00 vir 'n prop te betaal nie.
RV Sometime wrote:Hi BennieBennie Vorster wrote:Nee soos met alles in my lewe breek ek gewoonlik altyd eers my speelgoed met die eerste keer dat ek dit gebruik en herbou dit dan net om so 'n bietjie om onderfinding op te doen.![]()
![]()
I have a 14X17 which came off my Johnson 90. I do not know whether the splines are compatible, but I replaced it with a stainless prop after it was damaged slightly on one blade. The prop was repaired & used for a year before the new one was purchased. If it is compatible, you can have it with my compliments.
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests