SOLD****APOLLO DELTA JET 582: SOLD ****
Re: ******APOLLO DELTA JET 582 FOR SALE*****
Net so 'n skoppie om die VRYSTAAT 'n "kickstart" te gee.!!!
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Re: ******APOLLO DELTA JET 582: FOR SALE******
Kyk nou net hoe lig die jong Springbok agterlyn my vliegtuigie weer tot bo...Go Bokkies.!!!
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
A wonderful microlight this one. Very well looked after. Just like a doctor would look after his patient
ZU-BFS Aquilla
ZU-SMC Cheetah
Benoni
Impukane Nkwazi
MISASA Treasurer
ZU-SMC Cheetah
Benoni
Impukane Nkwazi
MISASA Treasurer
Aaiii tog Mkwanza....but thanks...
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Wil nie soos die Bokke onder aan log lê nie en dis die skoppie na bo. Kom manne....ek kort Christmas Bonus...
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Last bumpie for 2016
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Happy New Year to you all. Hope this Apollo babe of mine gets a good partner to sleep with in 2017.
Come on okes!!! This is a very good buy.
Jetman
Come on okes!!! This is a very good buy.
Jetman
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
-
- Heard about flying
Net 'n paar jaar gelede kon mens 'n vliegtuig in VSA / Europa gaan koop, dit invoer en dan het jy 'n vliegtuig gehad wat ten minste 15% goedkoper was, as wat jy plaaslik vir soortgelyke vliegtuig sou betaal. Deesdae het die mense nie geld nie, of die paar wat het, maak misbruik van die verkopers en offer belaglike pryse.
Ek probeer my aerie ook verkoop maar a.g.v. die mark het ek hom onttrek. Is nie bereid om hom weg te gee nie.
Voorspoed met die verkoop van jou aerie. Ek dink dis 'n baie goeie prys en ons weet mos dat jy jou goed oppas.
Groete.
Ek probeer my aerie ook verkoop maar a.g.v. die mark het ek hom onttrek. Is nie bereid om hom weg te gee nie.
Voorspoed met die verkoop van jou aerie. Ek dink dis 'n baie goeie prys en ons weet mos dat jy jou goed oppas.
Groete.
- Tumbleweed
- Toooooo Thousand
I think we're the last of a generation of adventurers. The modern day pissie thinks fish come from Checkers, the outstanding quality of a car is the dealership after service call and free muffins there after hour hobby outlet is a gym where you score brownie points for sharing sweaty equipment and a room smelling like a putco bus then go crawling through the mall balancing their branded sunglasses on their domes pushing the latest ergonomically designed baby strollers then settle down to a braai comprising of undefined da-glo wors, chicken breast, energy drinks and Castle light.
Onsisgevok.
Onsisgevok.
Sling ZU FYE - For Your Entertainment
- Madman
- The Boss
Bwaahahahaaa...love it..Well saidTumbleweed wrote:I think we're the last of a generation of adventurers. The modern day pissie thinks fish come from Checkers, the outstanding quality of a car is the dealership after service call and free muffins there after hour hobby outlet is a gym where you score brownie points for sharing sweaty equipment and a room smelling like a putco bus then go crawling through the mall balancing their branded sunglasses on their domes pushing the latest ergonomically designed baby strollers then settle down to a braai comprising of undefined da-glo wors, chicken breast, energy drinks and Castle light.
Onsisgevok.
ZU-BVV "The Black and Yellow Beast"
"There's a party in the sky"
- Madman
- The Boss
Rhyne Maclean wrote:Net 'n paar jaar gelede kon mens 'n vliegtuig in VSA / Europa gaan koop, dit invoer en dan het jy 'n vliegtuig gehad wat ten minste 15% goedkoper was, as wat jy plaaslik vir soortgelyke vliegtuig sou betaal. Deesdae het die mense nie geld nie, of die paar wat het, maak misbruik van die verkopers en offer belaglike pryse.
Groete.
Hi Ryne
Watte aerie het jy
Almal is uit om 'n "bargain" te score, niemand wil betaal
Dan koop hulle die mooiste aerie net om dit rond die "patch" te vlieg
Ek het al my trike paar plekke geland en baie bush whacking gedoen waar daar nie runways is nie...trike vlieg is awesome en geniet die..kyk altyd uit vir a mal jol
ZU-BVV "The Black and Yellow Beast"
Well said Leon.
After over 4000 views.....not sold yet. A real eye opener to me.....
Jy is reg Rhyne, die mark is dood en ek gaan defnitief nie my prys verlaag nie. Die invoerprys van slegs die "under carriage", is nou meer as my verkoopsprys. Die trike was nog nooit betrokke in enige insidente nie, is ongelooflik stabiel en vlieg teen baie lekker spoed. Die Apollo Delta Jet word gereken as van die beste trikes in die wereld en as jy dit eers vlieg, dan weet jy hoekom.
Loota
After over 4000 views.....not sold yet. A real eye opener to me.....
Jy is reg Rhyne, die mark is dood en ek gaan defnitief nie my prys verlaag nie. Die invoerprys van slegs die "under carriage", is nou meer as my verkoopsprys. Die trike was nog nooit betrokke in enige insidente nie, is ongelooflik stabiel en vlieg teen baie lekker spoed. Die Apollo Delta Jet word gereken as van die beste trikes in die wereld en as jy dit eers vlieg, dan weet jy hoekom.
Loota
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
-
- Heard about flying
Madman my seun het 'n Raptor trike met 582 wat ek nou en dan vlieg maar die aerie wat ek wou verkoop het is 'n Beechcraft Sierra.
Hendrik, die regte ou sal kom.
Groetnis.
Rhyne.
Hendrik, die regte ou sal kom.
Groetnis.
Rhyne.
This bumpie is for you Joost. From the other nr 9.
ZU-FDE Apollo Delta Jet
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
ZU-IHK Sling
ONE LIFE....LIVE IT
Still Calculating
Folla
This is not Flying, this is a Flippen Adventure.![/size]
This is not Flying, this is a Flippen Adventure.![/size]