Bloem trike pilots.
-
- Pilot in Command
Bloem trike pilots.
I need some info.My farm is in the area of Dewetsdorp and Reddersburg.A low level military flying area are over the farm.What will be the correct way be to fly in this area with a trike?Regards Johan.
FLY SAFE!!FLYBOY OBD.Aerotrike Scout 503 ZU-CAI.
- Tumbleweed
- Toooooo Thousand
Re: Bloem trike pilots.
Don't know about local protocol but I would contact the military base and make an arrangement like the airstrips under the Lanseria TMA do and just give a call before you take off to give a heads-up and avoid conflict.
Sling ZU FYE - For Your Entertainment
-
- Pilot in Command
Dankie Leon!Sal bloemspruit kontak of gaan kuier as ek op die plaas is.Sal ook my neef vra wat ook met 'n robbie daar gevlieg het.Of dalk hoor wat die pilots van blomfontein se.
-
- Pilot in Command
Is daar geen trike pilots in Bloem?Hoe aktief is julle?Wil runway bou op plaas met 2 lodge.Oorkant my is daar 'n natuur resevaat met baie diere op.Pragtige omgewing om in te vlieg.Kry in die winter so bietjie sneeu as dit koud genoeg is daarvoor.Wil 'n plekkie maak waar jy rustig kan kom vlieg en tog naby aan die stad is.Lekker wegbreek plek.
Wishing you all the best on your new adventure Johan...Sterkte en voorspoed my vriend! 

-
- The Big Four K
Ek sien jy is binne die "Danger zone".Skakel die Bloemfontein ATNS en hoor watter frekwensie jy moet gebruik.Dit is darm nie 'n 'restricted' area nie.
-
- Pilot in Command
Hallo Nicow.Het gisteraand met ATC van bloem gepraat.Ek is net buite TMA C.Hy se dat ek uit die TMA bly ek okay sal wees of as ek in die TMA 'n transponder moet he.Ander moet ek net praat op 124.8 of 124.4.Helikopter opleiding area.Bundy dankie vir die goeie woorde.Kan nie wag om te boer nie.
Hi Johan, My neef boer ook daar naby Dewetsdorp. Gaan jy nou permanent plaas toe skuif? Is jy van plan om ook 'n hangar daar te bou? Dit sal gr8 wees as ek weet want ek wil al lankal daarheen vlieg maar sy skuur se deur is te klein vir 'n trike. Hy het ook nie 'n aanloopbaan nie. 
Ek ken jou broer Bennie al 'n hele klompie jare.
Cheers
D

Ek ken jou broer Bennie al 'n hele klompie jare.
Cheers
D
-
- Pilot in Command
Hallo David!Ja ek gaan permanent boer.Is jou neef nie Dawid Menz nie?Ek gaan vir eers my oom se brandstrook gebruik vir aanloopbaan tot dat ek kan besluit waar ek my runway wil sit.Die runway is so 1.2km lank.Hanger te bou is nie probleem nie.Wil net toestemming kry om 1 op reservaat op te sit.Eenvoudig met skadunet soos op microland en dan as hy skuif na my plaas toe,toe te maak met chromodek plate.Dink dit gaan baie lekker wees om in daardie gebied te vlieg.Daar is 'n gyro wat in Zastron area vlieg.
Hi Johan. Laat weet wanneer jou runway klaar is. Sal graag n paar ouens van Tempe wil saambring vir n fly in.
-
- Pilot in Command
Hallo Brian.Dis regso.Ek gaan die einde van die maand gou draai maak op die plaas.Sal dan jou pm met besonderhede.Wat vlieg jy.Lengte wat jy nodig het om te land en op te styg?Groete Johan.Brian wrote:Hi Johan. Laat weet wanneer jou runway klaar is. Sal graag n paar ouens van Tempe wil saambring vir n fly in.
- Kalahari
- Survived first engine out
laas wat ek gesien het, het Brian n Windlass en n stertsleper Bushbaby gevlieg.
Arrogance and rudeness are the training wheels on the bicycle of life for those who can not keep their balance without it!
-
- Pilot in Command
Volgende sondag 29st trek ek na Dewetsdorp toe.Kan nie wag nie.Trike staan klaar in die skuur.Vat die week die vlerk na Jenya in.Hoop dat ek binne 2 maande kan vlieg of gouer.Die boude is moeg om op die grond te sit.Sal julle op hoogte hou.Lekkker Vrystaaaat!