BEESMIS EN DORINGBOME

Matters of general interest
pprop
Signed up at flight school

BEESMIS EN DORINGBOME

Postby pprop » Sun Jan 24, 2010 1:28 pm

Beesmis en doringbome

Kom jy dalk eendag in hierdie geweste om te kuier, of om iets te koop, maak n draai hier by my, jy's welkom!! Sit..., ontspan..., stoot jou moee voete onner die kombuistafel in lat ek jou die storie vertel van "beesmis en doringbome", wyle die ketel kook. Netnou drink ons n lekker soet koppie tee, tesame met, - wie weet - , van Bets se lekker outydse soetkoekies, jy weet mos, daai soort wat mens sommer so met n vuisvol uit n sinkblik uithaal, in die beker druk, en dan agterna die natigheid van jou vingers afslurp!!....moenie worry nie, die jammerlappie le hier by ons, en, buitendien, wie gee nou eintlik n halwe vrot vy om... later, kan jy maar weer die pad vat.......

Sou jy saam met my hier na die weste van Krugersdorp ry, uit, verby Tarlton, en eindelik deur Magaliesburg, - hou links by die vurk annerkant die spoorlyn (pasop vir die spietkops in die dippie van die hoofstraat) - en net effe kort van drie kilometer sal jy n klipperige grondpad op regterkant sien. Hoooo nou, stadig, dis hier waar jy moet indraai!! Ry so n ent aan en die eerste grondpad van links af...daar moet jy in, sien. Vier honderd meter verder deur n klipperige driffie moet jy briek, want die ingang na "EL PASO" is skielik op mens, en kan jy dalk n lelike ongeluk maak as jy nie kyk waar jy ry nie!!

Otto Hurlimann woon hier. By El PASO. Dis die naam van sy plaas. Pragtig gelee staan die huis bo-op n heuweltjie tussen lowergroen bome in die matige Magaliesbergeklimaat. n Geplaveide pad lei jou die skuinste uit na sy woning Na die ooste is die grootste afdraande van die heuwel, en sou mens van die plaveisel links afdraai en die gras tweespoorpadjie volg, kom jy by hangars uit . Staan jy voor die hangers en kyk oos, le die hoofaanloopbaan van links na regs (noord na suid) n verdere 30 meter ver na onder toe. Noordoos staan n laning bloekombome al met die grensdraad op, - tot in die verste hoek groei hulle - om die grensdraad se hoek weer in n suidelike rigting terug na die heuwletjie toe. Soos n groot letter 'A', met die lang bene die bome, en die kort beentjie die aanloopbaan. n Kort grasbaan strek vanaf die verste hoek van die bopunt van die 'A' reguit na die hoofaanlopbaan toe - plus minus twee honderd meter lank.

"Slegs vir noodgeval.," het Otto nog gese, die dag wat ek en Louis gaan kyk het hoe die plek lyk om te sien uit watter rigting ons moet inkom met ons 'FLEDGES'om die heuwel en opstalle te vermy.

Tussen die hoofbaan en die hangers is n vier ry dorindraad gespan - die hele lengte van die baan saam. Dit skei die hoofbaan van die hangers en dien ook as n verspering om te keer dat beeste, skape, kinders en dies meer, vir watter rede ookal, sommer op die baan gaan dwaal. Toegang na die aanloopbaan vanaf die hangers word dus verkry deur n hek oop te maak, jou 'mikro' deur die draad te stoot tot langsaan die aanloopbaan, en die hek moet dan weer, vanselfsprekend, toegemaak word.! Die hoofbaan is lank,- seker maklik vyf honderd meter- en is bedoel vir negentig persent van al die opstyg en landings wat daar gedoen word. Die kort baantjie is, - nou ja,- kort, en BAIE ongelyk. Slegs graspolle, wat met n bossiekapper kort gesny is, as enigsins enige aanduiding dat daar wel n aanloopbaan is! Sou jy n noodlanding moet uitoefen op hierdie kort baantjie, sal mens jou briek moet ken, sodat jy nie die hoofaanloopbaan oor skiet nie, want dan hang jou broekspype sowaar aan daai vieslike doringdraad, en sal daar stukke van die mikroligte vliegtuig - waffer een jy ookal vlieg - sweer seerlik styf om jou nek gedraai wees!!
Sou jy dan miskien die draad sien, en n poging aanwend om bo-oor te vlieg, staar n aansienlike opdraande, - die van die heuwel, - jou in die oe!
Miskien help jou enjin jou bo-oor die draad en sukkel jy en jou 'mikro' die bult uit, dan MOET jy nog steeds bont staan vir die groot 'boulders' wat die plek vol versprei le! (Mens kan jou bleddie nek breek hierso!!) Dis opregte Magaliesburg graniet - jy weet mos - daai soort wat die mense so graag op grafte staanmaak!
O.K.! alles loop voor die wind - jy't die draad gemis met n polonieskil dikte - jou 'mikro' het die klippe ge-'dodge'; soos n vlakhaas voor n haelgeweer - net een probleem nog: - n moewiese groot doringboom staan reg bo-op die bult, met sulke laaaang wit dorings - reg om in die sagte wit vliesies van n - (op hierdie stadium stywe, toegeknypte) - paar bleekwit boude in te grawe!! As jy dit verby die boom maak le die beesstalle voor, silwer blink sinkplaatdak wat gatte uit jou gaan ruk indien jy daar sou 'kresh'!

Maar laat ek eerder voor begin......

Jonnie en ek het die Saterdagmiddag n paar uithaler vlugte op Tarlton gehad. Ons moes net keer of dit gaan beter! Toe die son sy kop wegsteek agter die horison staan ons twee die Fledges en vasmaak aan die omheining van die renbaan. Die doel was om vroeg die volgende oggend weer n paar draaie te vlieg voordat ons die spulletjie afbreek en huistoe sleep. Ek was besig om my tenks vol te maak toe ek merk dat n wit bakkie vanaf die teerpad af in die grondpad indraai en hier na ons kant toe ry. Ek sit die tenks neer.
"Hier's n besoeker. Seker ook nuuskierig wat ons hier aanvang" Ons was al gewoond aan vreemdelinge se vrae, aangesien daar bitter min micro's in die land op daai stadium was.

Die bakkie hou stil en n man klim uit.

" Goeie middag... Hurlimann... Otto Hurlimann voer ek die naam," kom hy nader gestap, regterhand uitgesteek om blad te skud.
" Goeie middag meneer Hurlimann... Piet de Necker, aangenaam... en dit is Johan Fouche," voeg ek by.
"Bly te kenne kerels!"
Met die handdruk kry ek n gevoelte van ope vriendelikheid. Glimlagploeie omring onnutsige blou oe. Die spiere bult onder n kortmou kakie hemp netjies ingesteek in n ligbruin kortboek. Langbeen kouse en velskoene skets onmiddelik n karakter van n suksesvolle boer en besigheidsman.
"Kerels, ek kom nou van die stad af," voer hy aan, " Het sopas bietjie vooraad aangekoop vir die plaas." Hy loer sydelings na die twee FLEDGES.
" Ek het self een van die gedoentes. n ' Eagle' heet myne,... die is mos n Fledge," beduie hy met n dik wysvinger na die vlerk, "as ek dit reg het... hmmmm, nog net gehoor van hulle, nog nie gesien nie". Hy draai om en bekyk die spulletjie met n kenners oog.
"Ja, " beaam ek, "vlieg ook nie te sleg nie..." Veel om te se oor die Fledge het ek nie juis gehad nie.
"Nou maar luister dan," gaan hy voort," ...komende Saterdag het ek n 'fly-in' daar op my plaas gereel. Ons is sowat agt manne wat vir die dag Rustenburg toe wil vlieg. Wil julle twee ouens nie by ons aansluit nie? As julle al die vorige dag wil kom opslaan is julle welkom, daar sal ontbyt en koffie wees. Bring net julle eie olie en petrol saam vir n drie ure vlug. Wat se julle?"

Johan en ek kyk vir mekaar en knik gelykertyd koppe. Tweekeer hoef ons nie genooi te word nie, en, buitendien, gee dit my n goeie verskoning om vir Bets te se dat ek die ure meer nodig het. Meer in iedere geval as wat die grasperk n sny nodig het! Ek het al immers n paar 'circuits' onder die blad, n bietjie 'cross-country' sal spoggerig in die logboek lyk!
"Baie dankie meneer..."
"My vriende noem my Otto.."
" Baie dankie ...eh, eh, ..Otto, dit is gaaf van jou. Ons sal daar wees"
"Goed, dan is dit gereel" Na n klomp beduiery hoe om presies by sy plaas en aanloopbaan uit te kom is Otto toe daar vort.

Die week het maar staaaadig verby gegaan.

Meeste plase, soos ek dit sien, het altyd n bees of dertig en moet die krale gereeld skoongemaak word, met n graaf en kruiwa, en, as dit n kraal met n sement vloer is moet die spulletjie geskrop word met n growwe grasbesem en n mengsel van water en 'Jeyes fluid'.
" ...anners lok dit die brommers," het my oupa vertel, "en allerhande oljetters en verpestings broei daar uit. Om nie eers te praat van die klankie wat huiswaarts waai as die windjie suidoos le nie. Sit mens skoon van jou kos af... veral as jou ouma die geel pampoen drie duim diep in die bord skep." Oupa was nooit lief vir geel pampoen nie. Herinner hom te veel aan die swaarkry dae in die boereoorlog toe al wat n mens op kommando aan die lewe gehou het, geelpampoen was wat hulle op die afgbrande gesaaides kon optel.
Otto het sy beeskraal skoon gehou,... BAIE skoon. Pynlike netjiese man, die Otto.
"Gooi die mis wat jy hier bymekaargemaak het daar agter daai doringboom, Swart Piet!"
Hy wys in die rigting van n reuse doringboom met lang wit dorings soos hare op n hond se rug. Die einste doringboom wat reg tussen die aanloopbaan en die kraal staan!
"Olraait, oubaas..."
"Onthou om die vloer af te spuit, die miesies het al gekla sy wil nie die kraal ruik nie.."
"Olraait, oubaas"
Op die manier het die mishoop aansienlik gegroei deur die jaar. Ja-nee, mens kon sien aan die lowergroen blare, die dik stam en die uitermatige groot, spierwit dorings dat die spesifieke doringboom omtrent uit sy nate wou bars van al die heerlike voedingstof wat so gereeld hier om sy wortels gedeponeer word!.......

oooOOOooo

Vroeg oggend op die Saterdag van die 'fly-in', staan die manne, nege in totaal, op die grasperk voor Otto se voorhuis die vlug en bespreek. Dis n ver ent na Rustenburg, 60myl in die ou taal, veral as jy dit teen n gemiddelde spoed van 30 mph wil doen en, bygese, as weersomstandighede byna perfek is. Stomende bekers koffie en boerbeskuit word verorber. Dis koud. Die wind waai. Triesterige wolkies skuifel voor die son verby.
"Die weer lyk maar sleg." brom Hennie onner sy dik leerbaadjie uit. Die windjie skarrel om die hoek van die huis pluk-pluk aan jou oorpak en laat sommige manne die nek dieper in die skouers intrek.
"... en nog heeltemaal kruis oor die hoofbaan ook," kom dit van Fanie, sy hande tot bysy elmboe diep in die broeksak gedruk, "...maar laat geen donner ooit se ek is n meid nie... ".
Die vliegtuigies staan gedwee vasgemaak aan die doringdraad langs die aanloopbaan geduldig en wag, wiegend in die koue briesie. Die windkous pluk links, val , pluk regs.

Met n kuggie om keel skoon te maak roep Otto die manne nader.

" Goeie more kerels.... en welkom hier by ons,... ek verneem meeste van julle het al onbyt en koffie gehad... die van julle wat laat gekom het, of lus is vir nog n draai in die kombuis ,maak gerus so, daar is nog heelwat spek en roereiers en die koffieketel is nog warm... n man kan nie op n lee maag die vlug aan durf nie.... Maar vir eers luister... Drie dinge, kerels. Elkeen moet sorg dat hy genoeg brandstof het om by Rustenburg uit te kom, onthou die Magaliesberge is hoog en as jy nie kan bo-oor nie dan is die roete padlangs omtrent 10 myl langer"
"Tweedens, soos julle seker kan sien lyk die weer nie te wonnerlik nie. Ek't vanoggend die buro geskakel en hulle se daar is sopas n koue front verby... miskien sal omstandighede verbeter maar, dit kan ook versleg. Fanie en Hennie is die manne met die meeste ondervinding. Hulle het 'gevolunteer' om n draai te gaan maak daar bo en dan terug te kom en rapporteer hoe die toestande hoer op voel."

Ek voel my maag draai van opwinding!

" Derdens, en die mees belangrike punt, let op dat die wind van wes na oos waai. Dit beteken dat dit dwars oor die hoofbaan waai. n Kruiswind met ander woorde. Ek stel dus voor dat julle die kort baan gebruik. Taxi tot in die verste hoek van die plaas en gee dadelik vet, onthou julle moet bo-oor die doringdraad die klipperige bult uit en moet julle genoeg hoogte he om die doringboom met die beeskraal daar agter, te kan oorsteek. Eers as jy bo die beeskraal is kan jy terug throttle. Ons sirkel linksom totdat almal in die lug is en volg dan vir Hennie en Fanie... hulle het al die roete gevlieg. Louis sal agterna kom om n ogie oor almal te hou. Laastens... Pasop vir die rotor hier teen die bult uit, hy skuil daar en sal jou wragtag in die klippe in druk alvorens jy weet waar jy is.
Die van julle wat vir n kruiswind opstyg kans sien, maak maar so......

Fanie en Hennie het toe n draai gaan vlieg.

"Die windjie is redelik, .... bietjie stamperig, maar niks om voor te skrik nie." se Hennie, "ek het die kort baan gebruik en die rotor is net daar waar Otto gese het... elkeen moet maar vir homself besluit watter baan hy gaan gebruik. Sorg net dat jy in die lug is voordat jy die draad bereik"

So gese, so gedaan.

Louis, Jonnie en ek het besluit om die kort baan teen die wind (asook die bult uit) te gebruik. Die res van die manne het die kruiswind aangedurf . Dit was nogal n petalje om te aan skou hoe die vliegtuigies soos krappe skuins op een wiel aanskarrel wyle die loods paproer met die stuurstang vir n vaale! By die boonste hoek van die kort baan het ons drie omgedraai. Louis agter, Jonnie in die middel en ek heel voor. Ek sit in die seilsak en bekyk die beplande opstyg roete. Direk voor my is kort graspolle maar n honderd meter verder staan die gras elmboog hoog. Tien tree verder le die hoofbaan van links na regs. Ja-nee hier moet ek al 10 meter hoog wees. Direk anderkant die baan is die doringdraad. Daar moet ek ten minste dertig meter hoog wees want, na die draad, styg die grond teen n helling van 30 grade, en is die terrein besaai met Magaliesberg granietklip van onder na bo - tot teen die doringboom - wat bo-op die toppunt van die heuwel die hoogste plek aandui.

Die doringboom met die lowergroen blare...
Die doringboom met die dik skurwe stam.... en die liederlikste, gesondste, ongeskikste lang wit dorings!!.
Die einste doringboom waaragter die reuse hoop beesmis le!
Uitswaai plek is daar nie!
Agter die doringboom, en sowat dertig meter verder, le die beeskraal, alhoewel ek dit nie van hier af kan sien nie.

Die windjie pluk aan die seil, ek kyk om en sien Louis beduie ek moet padgee.
Ek tel my voete van die grond af op en stoot tersefdertyd die vet oop. Ek sit heel voor in die seilsak, oorgebuk met my neus op my kniee om sodoende die neuswiel so lank moontlik op die grond te hou. My oe is vasgenael op die bult anderkant die draad. Die Fledge draf met bokspronge oor die kort polletjies.
Die aanloopbaan begin vinnig te krimp! Voor le die lang gras!

Met geweld gooi ek my volle gewig agtertoe om die neuswiel die lug in te kry. Die Fledge ruik vryheid en tel my op.... maar net hoog genoeg om bo-oor die lang gras te vlieg. Vaagweg hoor ek die 22perdekrag Sachs skree voluit teen 7000rpm!
Die hoofaanloopbaan glip onder my boude deur. Ek is skaars n meter-en-n-half hoog!
"Jy sal BAIE beter as dit moet doen," flits deur my gedagtes, "... daar le die doringdraad voor en jy moet die bleekwit bas van jou nog bo-oor kry!!"

Die sachs sukkel. Ek le agteroor dat dit vrek en probeer om die laaste gryntjie klimkrag uit die Fledge te soebat. Dit help niks. Die Fledge klim soos n ou tante uit n taxi uit!!

"OOOOHHHHoo...MOEEERRRR!!!...," skrou ek, toe die doringdraad skaars n halwe meter laer af onder die wiele deur flits. My knypers gryp die seilsak in n 'HALF-NELSON' greep vas!
Onmiddelik voor my le die graniet besaaide heuwel!
Skielik besef ek, ek is in die middel van die Rotor se greep!!
Skielik los die rotor en klim die Fledge n hond uit n bos uit. Ek kan los bo-oor die doringboom bo-op die heuwel sien, die graniet blokke magteloos onder my. Uitbundige vreugde vloei deur my hart!!

Die vreugde was van korte duur!!

Die windjie ruk en draai. Die rotor gryp die Fledge harder as vantevore!!
Ek sien ek gaan in die beeskraal verongluk!
"NEE- nee...," korregeer my brein in n helder kliniese stem, "Jy gaan nie eers die doringboom haal nie, ou maat."
Die doringboom le voor. Ek kyk hom vierkantig in die gesig!
My arms is lam. Ek kan presies sien waar ek gaan neerdonner!!
"Kyk net die moerse klippe hier voor die boom...,"se my brein
"Vandag het ek jou...," se die duiwel!!
Die rotor druk die fledge af!!

Snaaks hoe suiwer en helder n mens se brein kan dink wanneer jy besef jy's in helse moeilikheid. Dis so al asof jou gees daar ver buitekant die hele situasie met gevoude armpies in n 'two-piece suit' staan en kommentaar lewer! Net soos n omroeper by n lui sondagmiddag krieketwedstryd.

Ek sien duidelik die klip wat ek my finaal des moers toe teen gaan smeer.

.Skielik reageer my hande sonder enige opdrag van my brein en ruk die 'quick-release buckle' van die sitplek gordel los. In n dromerige toestand reik hulle uit en gryp die twee stutpalle van die vlerk stewig vas, en hys my onderlyf heeltemaal uit die sak uit.

"GGGGWWWWWHHHHAAAAArrrrrrrr!!!!.......
"Daar trek die neuswiel ou pellie", se my brein.

Nog is dit het einde niet!! Die Fledge spat op, boontoe!
Ek klou vir wat dit werd is!

"Volgende op die lys is die doringboom." , se my brein.
"WWWHHHOOOooshh....kkkrrrrraaaaakkkk!!!.....", Tref die regtervlerk die doringboom in sy middel! Ek voel ek word woes na links geslinger! Vir n oomblik sien ek hoe sing Louis 'Rock-of-ages' langs die oop graf, wyle die kis, met die bietjie mince wat hulle kon bymekaar maak, die gat in wegsak.

Die laaste geluid wat ek hoor klink amper so...:"SSSHHHHppplooooorrrrppppppp!!!!!

Stilte.
Doodse stilte

" Sooo... dis nou hoe dit voel om oorlede te wees .... nie sleg nie, gladnie sleg nie"

"Agge Heeretjie, tog!.... hy moet dood wees," hoor ek n vroumens se stem, bewerig, soos n outydse traporrel.
" Ja, foeitog, " beaam n manstem, " ek hoop nie die arme mens het gely nie...Siestog, ruik net hoe stink hy al!! Hulle se mos n dooie bedinges homself as hy skielik oorlee...."
"HENDRIK!!...A-nee-a man, .. Mens praat nie so nie, veral nie met die lyk nog nie eers koud nie!!"
" Maar..."
" Niks se ge-'maar' nie, Basta!
Stemme. Ek hoor stemme!
"Vadertjie tog!..."
Nog stemme, bietjie nader die keer! My magtig, ek kan hoor!!
"Ons beter die vlerk optel en die lyk uithaal...", hoor ek Louis se.
Hoe de duiwel het Louis in die hemel gekom?, verwonder ek myself.
Iets druk my laat dit bars, my bene voel lam, ek sien net geel, geel, ...geel seil?
"So ,dis waar wat dominie gese het,... dat mens geel vlerke kry,' dink ek, "snaaks, lyk vir my nes 'dacron' .Ek sou dink dit moes ten minste donsvere gewees het...". My oe volg die naat van die vlerk af na onder en bekyk die gebuigde onderstel met nuwe belangstelling. My bene word deur die onderstel vasgeknyp, merk ek op. My kniee eindig kort in n bruin gemors. 'Seker waar die bene af is... die bruin goed is seker maar bloed en grond,' bespiegel ek, "moes daai groot klippe gewees het... my enkels en voete is seker daar afgeruk! Snaaks dat ek nie pyn voel nie... maar, nou-ja, hulle se mens voel nie iets wanner jy dodelik gekwes is nie..."

Iets stink liederlik. Ek snuif en ruik maar kom nie heeltemaal agter wat dit is nie. Ek lig my hande en bekyk my vingers. Daar klou iets soos bruin poeding vas en aan my arms ook! Om die waarheid te se my hele bors, nek, gesig en onderlyf is vol van die bruin konfyt!
Iemand vroetel aan my nek.
Ek kan mos nie dood wees nie! Ek sien dan... en voel dan ... en hoor dan... en,en,... RUIK DAN!!

"STRONT!!... DIS STRONT!!... EK IS VOL STRONT!!... Kry my hierUIT!!!". Ek kyk om my heen. Net waar jy kyk, EN ruik is mis... BEESMIS!! ... gespat, gevee, gesmeer, omgeploegde, oopgestampte, ver verspreid en vars, BAIE vars!! Dis beesmis in my hare en beesmis in my oe, my bene le tot by die kniee in beesmis!!
Ek voel hoe die vlerk van my rug af opgetel word. Ek skep lug, asem diep in, blaas uit en toe tref die volle waarheid my!! Ek sit vasgekeer onder die Fledge , halflyf diep in die grootste hoop beesmis diekant van die ewenaar!!
"SIES, GAAAA, HELP my uit!!," skrou ek!
Gewillige hande reik uit en tel my eensklaps op lat ek op altwee bene staan.
"IS JY O.K.?" skud Louis my en besef eensklaps wat hy aan gevat het is......Haastig vee hy sy hande aan sy broek af en met so n viesterige uitdrukking op sy gesig steier hy n hele paar tree terug.
"Jaaa..", antwoord ek, en voel-voel so aan elke lidmaat om te voel of alles nog daar is. Die beesmis hang drillerig aan my bene!
Almal bekyk my van n ent af en dit smaak my hulle gee elke keer twee tree terug vir elke een wat ek vorentoe gee!
"Magtag, maar die man STINK!!". se iemand
"...soos n drie dae dooie hond!", volg verder kommentaar. Jonnie staan blekerig nader en met styftoegeknypte neusgate vra of ek seergekry het.?
"Nie so ver ek kan agterkom nie", se ek. Daar is wel n paar liederlike knypmerke aan my bobeen waar die inmekaargevoude voorstel van die Fledge hulle vasgekeer het in die hoop beesmis.
Ek voel nog so effe wankelrig toe Otto se vrou my n beker suikerwater in die hand stop. Ek bekyk die gemors om my heen. Die Fledge le plat op sy pens, sy neus tot by n derde van die vlerk weggebere in die mis. Die gras, klippe en boom is bespat van die mis.

By die tyd het n paar van die manne hul moed bymekaar geskraap en met sakdoek bedekte gesigte gehelp om die Fledge uit te sleep. As daar nou al mooitjies gevat was, was dit hierdie dag gewees. Met vingerpunte hier effe gevoel en daar baie versigtig gevat het hulle die besmeerde Fledge daar af gedra gly-gly oor die klippe en naderhand bo-oor die doringdraad getel en weer versigtig neergesit langs die aanloopbaan. Party het met die draery kort-kort gelos, en rigting gekies na die naaste bos, dorings en al, om daar sulke nare geluide na vore te bring!

Ek beloer die skade met groot nuuskierigheid.

Die neuswiel is heeltemaal morsaf gebreek, net twee stompafgebreekte pype het oorgebly. Op die klippe is twee diep groewe ingebeitel waar daardie einste pype gebreek het. Dis natuurlik waar ek die eerste keer met moeder aarde kennis gemaak het!! Die bokspring na regs wat my amper na links uitgeslinger het, is veroorsaak deur die skramskoot van die neuswiel wat teen die klippe afgebreek het! Die seilsak waarin my bas vroeer gesit het, is aan vlarde geskeur toe die pens van die Fledge oor die klippe gesleep het in sy tog na die doringboom toe.
Op dees aarde!! Gelukkig dat ek aan die pype gehang het! Mens kan net raai watter dele van jou bas jy daar sou verloor het indien hy nog binne in die seilsak was met die skuurslag!!

Die skade was toe redelik min. Die manne draai nuuskierig, alhoewel op n redelike afstand, om die Fledge. Party beduie daar in die rigting waarvandaan ek gekom het, ander loop weer wye draaie om die doringboom en bekyk die ietwat effens platter hoop beesmis terwyl een of twee die diepgegroefde merke op die klippe staan en bekyk. Arms swaai, koppe word geskud en daar word vertel en weer oorvertel.
"... Dem gelukkig, die vent... is maar sy tweede vlug,... kyk net hoe lyk die klip,... en al wat ek toe hoor is die 'corpse' wat om hulp skreeu,... stink?, ja-nee, hy stink!! soos n muishond, jaaa,... en hy klim wragtag uit daardie hoop mis uit sonder eers n ou skrapie, nie eers n blou kolletjie nie....!

Louis en Jonnie het my gehelp om die Fledge op te vou en bo-op my bakkie vas te maak. Afgesien van die boeglam skrik het ek verder niks makeer nie. Heeltemaal perdfris en stinkend gesond. Na regte moes ek 'oorlee Piet' gewees het. Net die HULP VAN BOWE ou maat, net dit alleen....

Dit was April 1983.

Alles is steeds net soos dit was. Die boom staan nog... het egter n nuwe hoop beesmis onder die takke. Die merke op die klippe is ook nog daar. As jy ooit in daai geweste kom, ou swaar, vrae vir Otto, miskien sal hy jou gaan wys.....

PIET DE NECKER
Stephan van Tonder
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Re: BEESMIS EN DORINGBOME

Postby Stephan van Tonder » Sun Jan 24, 2010 5:30 pm

He he. Pragtig geskryf Piet. Is darem bly jy is nog met ons.
Nuts about Cheetahs. Petit is the place.
Nkwazi
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Nkwazi » Sun Jan 24, 2010 7:20 pm

Stephan, please translate china!!
ZU-BFS Aquilla
ZU-SMC Cheetah
Benoni
Impukane Nkwazi
MISASA Treasurer
Low Level
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Low Level » Mon Jan 25, 2010 1:41 pm

:lol: :lol: :lol:

Unfortunately, this story is ala Jan Spies - translation will not do it justice.
Happiness is: Wanting what you have.
ZU-CFW
My soul called, and it wants it's life back. Only one thing to do. Let's fly.
Duck Rogers
Toooooo Thousand
Toooooo Thousand

Postby Duck Rogers » Mon Jan 25, 2010 3:35 pm

Low Level wrote:Unfortunately, this story is ala Jan Spies - translation will not do it justice.
And Brett says: "Jan Spies?..........Translate Please!" vhpy vhpy

Seeriaaz Nkwazi, no-one will be able to translate this in the manner it was intended.
Short version: he crashed into a pile of cowsh!t
Airspeed, altitude, or brains....you always need at least two
Leprachaun
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Leprachaun » Thu Jan 28, 2010 2:44 pm

Hi Piet , dis nou n lekker storie die , jy moet maar die pen en papier nader roep dan kry ek Jorrie (witwillem ) by dan kan jy so n bietjie kleur an hulle ding voeg - stuuur nog n paar vir Alan by MISASA vir die volegen tydskrif - ek ken self vir Ottie Hurliman persoonlik en het n paar videos van hulle dinge groet Alex (leprachaun)
A pilot lives by perfection , or not at all!
pprop

Postby pprop » Sat Jan 30, 2010 7:40 pm

Geagte Kerels. Dear Gentlemen,

Dankie vir die komplimente. Ek sal nog stories hier pos as die ouens so wil he. Ek sal graag vir Witwillem wil ontmoet want ek het al my ribbes stukkend gelag vir sy stories hoor!! Baie mooi en lekker geskryf!!

For the English gents - I have true stories for you gents as well and shall try to alternate between the different flavored gents here.

(Geese - that came out skeef somehow?)

Piet poepeller
Slabfish
Nothing beats flying
Nothing beats flying

Postby Slabfish » Sat Jan 30, 2010 11:18 pm

This is the translation from Mozilla Firefox :lol: ( with permission ) Pieter ? ,just for a laugh ,nogal funny :lol: .Piet I will delete the post if you feel offended :oops:

Kom jy in hierdie REGIONAL DALK day-to stroll, or to buy something, make n turn here by my, jy's welcome! ... Sit, relax ..., you MOEE foot shot that Onner galley table lat ek storie tell you that of "beesmis and doringbome" Wyle that kettle boiling. Netnou n drink our delicious sweet tea cup, along with - who knows - of good outydse soetkoekies Bets se, jy mos know, what kind of man sommer daai so vuisvol from n to n sink look strike, in which pressure cup, and then agterna natigheid those fingers of yours !!.... afslurp Moenie worry nie, who jammerlappie le here by us, and, besides, who gee nou eintlik n halwe vrot vy to ... later, but again that can jy path barrel .......

Sou jy together with me here after that west of Krugersdorp ry, from, verby Tarlton, Magaliesburg door and at last, - like those left by a fork which side banner spoorlyn (Pasop vir die spietkops in the main street of the dippie) - and just short of effe three kilometers sal jy n klippe grondpad lit orange on his right side. Hoooo now, slowly, dis here where jy is screwing! N ent ry so that first and grondpad of left ... there is jy in, sien. Four one hundred meters further door to driffie jy n klippe lit factory, because that input after "EL PASO" is skielik in humans, and can DALK n jy as jy nie Lelik accident make Kyk where jy ry nie!

Hurlimann otto residence here. By El PASO. Put the name of dis sy. Pragtig gelée who are home-bo on n heuweltjie lower among those in green Bome Magaliesbergeklimaat moderate. n Cobbled Path slate skuinste from you that after sy house after that Eastern is the largest afdraande that heuwel, and sou of the human squamous turn left and follow tweespoorpadjie grass, come by JY from hangars. Do jy for that hanger and Kyk oos, who le main starting job from left to right (north after suid) n further to below 30 meter long after. Noor Carton are n Laning bloekombome all with border wire on, - into the farthest corner hulle growth - across that border wire se corner back in like direction n suid heuwletjie far back after that. Resembles a large letter "A", with long deprivation that Bome, and those who run short beentjie job. n Short grass that stretch from the far corner of bopunt that 'A' straight after that hoofaanlopbaan far - minus two plus one hundred meters long shanks.

"Slegs vir emergency." Otto is the acti, which days and what ek Louis Kyk go the way that place lyk to sien Watter direction from our entrance to our 'FLEDGES'om that heuwel and buildings to vermy.

Between the main runway and hangers, n ry dorin four wire harnessing - the whole length of the runway together. The main job of those who Skei hangers and then also as to time n verspering cattle, Skap, kinders and much more, vnicn reason Though, sommer go wrong on the job. Access after that starting job from that door hangers become so verkry n oop fence to make, you 'micro' door to thread a shot that langsaan starting job, and that fence should then, vanselfsprekend, make be become.! With the main job is patient, - seker maklik VYF one hundred meters and is ninety persent vir mean all those opstyg and landing what is gedoen word. That short baantjie is - well, - short, and BAIE unequally. Slegs grass pollen, in which n bossi hair is cut short, as any indication that there is some mouths start n job is! Sou jy n emergency landing must strike at hierdie brief baantjie, sal man factory you must know, sandwiching the main jy nie nie ski ear starting job, because then you broekspype sowaar to daai hang like dirty doringdraad, sal and pieces of it that slight micro plane - a waffer jy Though fly - sweer seerlik stiff neck fudge pointed at you!
Sou jy sien than miskien that wire, and n attempt to use bo-flight ear, staring aansienlike opdraande n, - of which heuwel, - in which oe you!
Miskien help you enjin your bo-ear wire and that sucker and you jy 'microscope' that hump, then there MUST jy still fur stand for large "boulders" as that place full distribution le! (Man you can bleddie neck breaking hierso!) Dis sincere Magaliesburg granite - jy mos know - what kind daai that human grafts are so happy to learn!
O.K.! All over for the wind - that wire jy't lack of thickness n polonieskil - you 'microscope' that the clipper you'dodge-'; club n just hare n haelgeweer - just one more problem: - n moewiese large doringboom are reg bo -that hump, with white Sulke laaaang Dorings - reg in the soft white vliesies of n - (hierdie on stage stiff, toegeknypte) - bleekwit few bold to GRAWE! Lf this verby the tree to make le that beesstalle, shiny silver sinkplaatdak gatte what you will pull out if there sou jy 'kresh'!

But let ek previously beginning ......

Jonnie and ek the few who Saterdag Afternoon uithaler Tarlton had fled to. Our network time or puree it go better! Toe sy son who heads to put away agter Horison Fledges and those are our two vasmaak on that fence of that track. That goal was to early that next few oggend again turning to fly before us who spulletjie break off and huistoe sleep. Ek was besig to me to make full tenks to mark ek n white bowl from which teerpad off in the screw and grondpad here after our side to ry. Ek tenks who sit down.
"Here's n besoeker. Seker also nuuskierig what we start here" We had already lived to se vrae stranger, there were bitter orange micro min in the country was daai stage.

Die bakkie still love my husband and climb out.

"Good afternoon ... ... Otto Hurlimann Hurlimann ek enter that name," he come closer Gestapo, broken right hand to stitch leaf shake.
"Good afternoon, sir ... Hurlimann Piet de Necker, pleasant ... and this is Johan Fouché," by ek add.
'Bly to manifest guys! "
With that handshake kry ek n feel of ope vriendelikheid. Glimlagploeie surrounding onnutsige waister oe. Those muscles bulge under n kortmou kakie hemp be neat stitch in pale brown n short book. Long Leg stockings and velskoene SKETS onmiddelik n character n success and full peasant besigheidsman.
"Guys, come on ek of that city off," he feeds on, "The sopas put a little stock sale that vir Place." He sydelings lurking beyond two FLEDGES.
"Ek het self one of those gedoentes. N 'Eagle' my name, which is mos ... n Fledge," he beduie with a thick wing wysvinger after that, "as ek reg it the ... hmmmm, just hearing Van Hulle, even Gesien nie nie ". He turn around and bekyk that spulletjie n for connoisseurs.
"Yes," beaam ek, "to fly a sleg nie nie ..." Much to se Fledge the ear that had accurate nie ek nie.
"Well, but listen," he go on, "... the next Saterdag ek n 'fly-in there on my Place rel. We have been for about eight in manne vir what that day will fly to Rustenburg. Wil julle nie two ouen by our local nie? As julle all that day will come save julle is welcome, there sal ontbyt coffee and pointed. Bring oil and petrol as julle eie saam vir n three hour fast. julle se what? "

Johan en ek vir Kyk each other and nod gelykertyd couplers. Two times we need to get genooi nie nie, and, moreover, gee that my good n fresh king that ek se vir Bets at that hour longer need it. In each case, as what the lawn needs cut n it! Ek is already a few "channels" under the leaves, a little cross-country 'sal Gerig spat in which log lyk!
"Baie dankie man ..."
"My friends call me Otto .."
"Baie dankie ... eh, eh, .. Otto, this is cool of you. We do it sal"
"Well, this is rel 'n After clog beduiery how to presies by sy pool and run track to get there is to Otto vort.

That week only staaaadig verby gone.

Most plase, soos ek sien this, it always n or thirty bees and beads that should get checked regularly cleaned, with count n and kruiwa, and, as this bead with n n sement floor to get that spulletjie scrubbed with coarse grasbesem n and n mixture of water and 'Jeyes fluid'.
"... Lock this banner that mopeds," the oupa tell me, 'and all sorts oljetters infection and forcing it out. To nie eers klankie what to talk of that home fan axis windjie suidoos le nie. Sit man cleaned yours kos af ... generalized as you Ouma yellow pumpkin that three inches deep in the plate spoon. " Oupa was never nice yellow pumpkin nie vir. Hom much to remember those swaarkry dae in the peasant war to whatever n lewe man commando to that held it, was what geelpampoen hulle that could afgbrande gesaaides additions.
Otto the sy beeskraal kept trimmed, ... BAIE trimmed. Pynlike neat man, Otto.
"Pour out wrong about this bymekaar jy daai doringboom agter finicking it there, Swart Piet!"
Hy wys in the direction of n reuse doringboom with her long white Dorings club back on a dog se. That what reg Einst doringboom between those who run track and bead stand!
"Olraait, Oubaas ..."
"Remember to spray the floor to which it already referenced miesies sy nie want to smell bead nie .."
"Olraait, Oubaas"
Thus the door that mishoop aansienlik gegroei years. Yes-no, that man could sien to lower green leaves, which is thick and very large tribe, stark Dorings that spesifieke doringboom about sy nate wanted out of all that gentleman like bars nutrient here to sy them frequently so that roots gedeponeer word! ... ....

oooOOOooo

Early oggend Saterdag of those who "fly-in, are those men ignore total, that lawn for Otto se for that house and talk fast. Dis n ent ver after Rustenburg, ou 60myl in that language, generalized as this teen jy n average speed of 30 mph and will do, bygese, as weather is omstandighede byna perfek. Steaming cups of coffee and rusks become farmers consume. Dis cold. These winds fanning. Sad for those Rige wolkies skuifel son verby.
"The weather lyk but sleg." Hennie Onner hum sy baadjie from thick leather. For those who windjie skarrel corner of the house picking picking oorpak to you and let some men neck deep in the shoulder move.
"... And heals ear fold cross that main job well," that come from Fanie, sy sorts to bysy elmboe deep broeksak Printed in which, "... but do not ever se donner nie ... ek is a girl".
Vliegtuigies who are meek vasgemaak those doringdraad run along that track patient and wag, swaying in the cold briesie. These wind sock left picking, fall, pick regs.

With n kuggie to throat trimmed to make that call Otto manne further.

"Good guys .... and more welcome here by us ... ek julle hear most of the onbyt already had coffee and ... of what julle overdue it, or even loop vir n twist in that galley, Gerus do so, there is still heelwat and stir bacon and Irish coffee boiler is still hot ... n man kan nie n lee on stomach quickly to dare nie vir eers .... But listen ... three things, guys. Everyone Sorg that he needs enough fuel to it by coming to Rustenburg, Magaliesberg is high and remember that as jy nie is nie bo-ear then the bankrupt padlangs about 10 mile longer "
"Two Dens, soos julle seker which in turn can lyk nie sien nie to wonnerlik. Ek't vanoggend hulle se die desk geskakel and there is sopas n cold front verby ... miskien sal omstandighede improvement but it can also versleg. Fanie and Hennie is the male with most experience. Hulle the "gevolunteer 's turn to make it go bo and then come back and report how they feel on condition whore."

Ek feel my stomach tighten with excitement!

"Derdens, and tit belangrike point, note that wind wes after fanning oos. This means that lateral ear With the main track fan. N Cross Wind in different terms. Julle Ek therefore suggest that shortly runway use. Taxi into which shall not corner of the pool and gee fat at once, remember to bo julle die-ear that doringdraad klippe engined bump out and he needs enough height for that julle doringboom with beeskraal agter there, can be oorsteek. Overseers as jy Bo who is beeskraal can jy throttle back. Our circle counterclockwise until almal in the lug and then follow Fanie ... hulle vir Hennie and all that the bankrupt gevlieg. agterna Louis sal almal ear ogie n to come to love. ... Laastens Pasop vir die rotor toe bump from here, there and he skuil sal wragtag you in the clipper in print before knows where jy is jy.
Those of what vir julle n cross wind opstyg sien chance, but do so ......

Fanie Hennie and spin n go to the fly.

"That windjie is redelik, .... a little pestle, but nothing for the skrik nie." Hennie se, "ek the runway shortly use and rotor is just where the Otto acti ... but everyone must decide vir homself Watter job he will use. Sorg just that jy jy in the lug before the thread reach"

Acti so, so done.

Louis, Jonnie and ek the decision shortly job toe wind (Asoke die bulge out) to use. Die res of those men were the ones who dare cross wind. This was quite n petalje to how to Skou vliegtuigies club diagonally on a tight wheel aanskarrel Wyle who shed paproer with handlebar vir n vaale! By die boonste corner of the runway shortly turn our three died. Louis agter, Jonnie in the center and ek for all. Ek sit in that seilsak and bekyk that beplande opstyg bankrupt. Direktion for my grass is short but Polle n one hundred meters further assist those elmboog high grass. Ten tree that further le main runway from left to right. Yes-no here is ek al 10 meter high orphan. Direktion other hand, the job is that doringdraad. There must be at least thirty meters high ek do because, after the wire, n styg that land toe slope grade of 30, and is the Magaliesberg area besaai with granite cliff below after bo - doringboom to toe - for that ultimate in-bo die heuwel indications that highest place.

Die doringboom with lower green leaves ...
That doringboom with thick trunk skurwe .... and liederlikste, gesondste, ongeskikste long white Dorings!.
Die Einst doringboom agter where this giant hope beesmis le!
Uitswaai place there is nie!
Behind that doringboom, and for about thirty meters further, le beeskraal that, although this ek nie sien nie is from here.

Die windjie picking those seil, and to Kyk ek sien ek Louis beduie should padgee.
Ek tel my foot off of the ground and releases the fat tersefdertyd oop. Ek sit in that for quite seilsak, oorgebuk with my nose on my kniee to sodoende so lank die nosewheel moontlik under it love. My oe vasgenael that hump is another side that thread. Die Fledge marc bokspronge ear polletjies shortly.
Die initial orbit to shrink sharply in early! For le long grass!

Ek forcibly throw my full weighty agtertoe to those who lug nosewheel to kry. Die Fledge smell my liberty and count on .... but just high enough to bo-ear, long grass to fly. Ek vaguely hear that 22perdekrag Sachs skree full teen 7000rpm!
Chief among those starting job slip my bald door. Ek is n skar meter and high-n-half!
"Jy sal BAIE better as it should do," flash gedagtes my door, "... there le doringdraad for those who need and jy bleekwit bass you have ear kry-bo!"

That sucker Sachs. Ek le agteroor this miser and try for that latest gryntjie Krag climb from that Fledge to soebat. This helps nothing. Die Fledge climbing club ou n aunt in a cab!

"OOOOHHHHoo ... MOEEERRRR !!!...," skrou ek, to which doringdraad skar halwe meter n laer's under that door wiele flash. My knypers gryp die in seilsak n 'HALF NELSON-grasp vas!
Onmiddelik for my le granite that besaaide heuwel!
Skielik awareness ek, ek is in the center of the Rotor se grip!
Skielik Dissolve the rotor and climb that Fledge n dog n woods. Ek can los bo-bo-ear that doringboom that heuwel sien, which in my granite blocking powerless. Exuberant joy flow door my heart!

That joy was short lived!

That windjie jerk and twist. Die gryp die rotor axis Fledge harder vant vore!
Ek sien ek beeskraal verongluk go to that!
"No-no ...," korregeer my brain n kliniese clear voice," Jy go nie eers who get doringboom nie, ou size. "
Die doringboom le for. Ek hom Kyk square in which gesig!
My arm is lame. Ek where ek sien presies can go down donner!
"Kyk just here for those who Moerse klippe tree ...," se my brain
"Today it ...," you ek se that duiwel!
Die pressure rotor fledge off!

How droll and bright n suiwer human brain can se where jy dink jy's in hell difficulty in understanding. Dis so all you asof spiritual side as well spoils the whole situasie with folded armpies in n 'two-piece suit "are liver and Comment! Net soos n by n lui crier Sondag krieketwedstryd noon.

Ek sien ek plainly that what rock my final des Moers to go toe spread.

. Skielik test my sonder any kind offering of my brain and pull the quick-release buckle "that sitplek seat belt. In n dreamlike state hulle reach out and gryp two of the wing strut palle vas securely, and Hys onderlyf heals my time out from the pocket.

"GGGGWWWWWHHHHAAAAArrrrrrrr !!!!.......
"Since the nosewheel pull ou pellie", se my brain.

Even this is not the end! That splash at Fledge, boontoe!
Klou ek vir is what this was!

"Next to that is that doringboom lys." , Se my brain.
"WWWHHHOOOooshh .... kkkrrrrraaaaakkkk !!!.....", Take regtervlerk which means that doringboom in sy! Ek ek word feel freshly woes following links! Sien ek vir n oomblik how Louis sing 'Rock-of-ages "past the grave oop, Wyle die kis, with a little mince some hulle bymekaar could make that hole in wegsak.

These latest ek hear what sounds just so riveting ...:" SSSHHHHppplooooorrrrppppppp !!!!!

Silence.
Dead silence

"Sooo ... dis nou how it feel to be rejected .... Oorlede sleg nie nie, nie gladnie sleg"

"Agge Heeretjie, tog !.... he pointed to death," hear women n man se ek voice, statement, soos n outydse stairs orrel.
"Yes, foeitog," beaam n manstem, "ek nie hope that poor man nie ... Siestog the resemblance, though he can smell just how stinky! Hulle se mos n bedinges homself dead as he skielik oorlee ...."
"HENDRIK !!... A-nee-a man, Man .. talk nie so nie, nie generalized to those still lyk nie eers nie cold!"
"But ..."
"Nothing'maar se-ge" nie, Basta!
Stemme. Ek hoor stemme!
"Vadertjie tog !..."
Even voice, a little further that time! My powerful, ek can hear!
"Our better that wing additions and swipe lyk hear ...", se ek Louis.
How duiwel Louis in the sky come?, Ek wonder myself.
Something my late this pressure bars, bene feel my lamb, ek sien as yellow, yellow, yellow ... seil?
"So, what dis Dominion where the acti ... that man yellow wings kry, 'ek dink," jocular, lyk vir my nes "Dacron." Ek sou dink it down puree at least the more ...". My gewesen oe follow the seam down to bottom of the wing and bekyk die Nuwe gebuigde frame with interest. My door frame vasgeknyp word bene, mark on ek. My kniee finite n brown briefly spills. "Seker deprivation where it finished ... that brown is good but seker blood and land, "contemplate ek," puree daai the great clipper gewesen ... my ankles and feet is seker afgeruk there! Wagging that pyn feel nie ek nie ... but, well, yes, hulle se man feel slightly wanner jy nie is nie mortally gekwes ... "

Something stink liederlik. Ek snuff and smell but time heals come nie nie agter what this is. Ek lig bekyk my hands and my fingers. There klou something vas soos brown pudding and my arms too! That truth se my whole breast, neck, gesig and onderlyf is full of that brown jam!
Someone vroetel to my neck.
Ek is mos nie die nie do! Ek sien then ... and then feel ... and then hear ... and, and ... SMELL DAN!

"Shit shit !!... !!... DIS IS FULL EK KRY my shit !!... here !!!". Ek Kyk at my back. Just where jy Kyk, AND smell is wrong ... BEESMIS! ... splashed, gevee, greased, plowed, oopgestampte, spread far and fresh, fresh BAIE! Dis my beesmis in her and in my beesmis ow, my bene le kniee to by those in beesmis!
Ek feel how that wing of my spine opgetel word. Ek spoon lug, deep breath, blow out to more and that my truth! Ek sit vasgekeer below the Fledge, halflyf deep in that greatest hope beesmis diekant that ewenaar!
"SIES, GAAAA, HELP me out!" Skrou ek!
Willing hands reach out, and suddenly my phone on at lat ek altwee bene stand.
"IS JY O.K.?" Louis and shake my sudden realization of what he captured the cattle he was hastily ...... sy sy kind of trousers and so n vieste engined expression gesig Steier hy sy n few whole tree back.
"Jaaa .." ek answer, and so feel-feel to each member to feel that everything is still there. Die beesmis hang on my driller bene!
Almal bekyk of my n ent, and it tastes every time my hulle gee vir every two tree back a bit vorentoe ek gee!
"Magtag, but the man STINK!". se man
"... three dae soos n dead dog!", follow further comment. Jonnie are paler below and with styftoegeknypte nose or gate vra ek seer gekry it.?
"Not so far can agterkom ek nie, ek se. There is a couple of my lieder like knypmerke Boben inmekaargevoude where the proposal of the Fledge hulle vasgekeer in that hope beesmis.
Ek still feel so far Otto se effe wankelrig women n my cup sugar water in the hand stop. Ek bekyk that spills over to me. Die Fledge le plat to pin sy, sy nose by n third of those left wing in the wrong charges. Die grass, rocks and trees of the Mass is splashed.

By die Tyd the few men of courage hul bymekaar scraped and covered with sakdoek Gesigt gehelp for that Fledge to sleep. As there was nou al mooitjies apprehended, was hierdie days gewesen. With fingertip feeling smoothing here and there gently grasped the hulle baie die there, lathered Fledge conduct gly-gly ear that klippe and later bo-ear that doringdraad getel and gently back down gesit run along that track. Party with the short-short draery Evangelos, and direction to nearest forest after gekies, Dorings and all, for there Sulke nasty sound after furrow to bring!

Ek beloer that skade with great nuuskierigheid.

Die nosewheel is time heals morsaf defect, just the two stompafgebreekte Pype oorgebly. In this two clipper has been deeply groewe chisel where the lack Pype daardie Einst. Dis ek natuurlik where the first time with mother earth easily the knowledge! Die bokspring to right as my left just after the broken crank, was sentenced Saak skramskoot door of the nose wheel off some toe clipper break it! Die seilsak where my bass vroeer gesit it is to pin vlarde geskeur TOE, those Fledge ear that klippe dragging in sy tog doringboom again after that.
Dees on earth! Ek happy that those hanged Pype it! People can just Watter rotating part of your bass as jy sou lost it when he was still inside in that seilsak with skuurslag!

Die skade was to turn men redelik min nuuskierig, although in n speech like distance, for that Fledge. Beduie party there in the direction whence it came ek, another run for that course again wye doringboom and bekyk which are somewhat flattened slightly beesmis hope one or two Whilst deeply furrowed remarked that klippe stand and bekyk. Swaai Arms, heads are geskud and I'm back and tell oorvertel.
"Dem ... luckily, the guy ... but sy half quickly, just how ... Kyk lyk that cliff, and all that ... ek to hear is that 'corpse' what skreeu for help, ... stink?, yes-no, he stinky! dog resembles a mouse, jaaa ... and he wragtag climb out daardie lot of things from sonder n eers ou skrapie, nie eers n waister kolletjie nie ....!

Jonnie Louis and the gehelp to me that Fledge to fold on top of my bakkie and vas to make. Beyond that boeglam skrik the Sien ek nie maker nothing else. Grind fresh and smelly heals perd probed. After straight puree ek 'oorlee Pierre' gewesen it. HELP BOWE ou just that size, just like this ....

This was April 1983.

Everything is always just had this club. These trees are still ... Egter n Nuwe beesmis the hope that branchless below. They remarked that clipper is still there. As jy daai REGIONAL ever come, ou honorable, vrae vir Otto, miskien sal hy wys you go .....
Clem Slabbert from FAPX
ZS WPF Mizer-Sold
ZU EKP Jora-Sold
ZU CWE Jora-Sold
ZU IAC New Jora
pprop

Postby pprop » Sun Jan 31, 2010 11:39 am

Ek het my slap gelag... :lol: :lol: :lol: Ek sal maar die arme firefox mense moet uithelp op n stadium vhpy vhpy miskien moet ek vir antie Bettie en Oom Hendrik nader roep lat hulle die dominie ook wys :) :)
Groete,
Piet poepeller