R 1000 Meelbom Drop
R 1000 Meelbom Drop
24 Oktober 2009 meelbom drop . Each Meelbom in Drum(200lt) wins R 1000,00 Coordinates 26 25 34.0 - 28 29 33.6 (Nigel) Meelbom must contain Contack number only. Drum open 8 am closes 10:30 Good Luck
Nigel or Nothing
- Dish
- Toooooo Thousand
Re: R 1000 Meelbom Drop
Do I have to fly over or can I run up and throw it in - ??? Or just bring lots of cash cos im going to fill that drum chap...

RV9
DISH
DISH
Where do you fly out of Dish with that mean Bantam of yours ?
Im based in Springs and reckon between the two of us, we could
nail that 1K ! Two Bantams flying @ 25Knts would be hard to beat !!
Rob ZU-CNU
Rob ZU-CNU
- Dish
- Toooooo Thousand
I fly out of Aeroden - Near Harties, just afew miles away from FAAP (aviators paradise) - love that part of the world.. need to make a plan to get to springs though - 

RV9
DISH
DISH
Robserve wrote:Where do you fly out of Dish with that mean Bantam of yours ?
Rob ZU-CNU
Im hangared at Spring s Roboserve, sounds like we can make some money

ZU-CPW..... t/bird mk2
Hoedspruit Civil Airfield
Hangar 8
Hangar 8
Dish wrote:Yes boet - i think the bantam will keep up...

ZU-CPW..... t/bird mk2
Hangar 8
Hangar 8
- Blue Max
- Frequent Flyer
- Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35
Van die ouens dwaal nou van die punt af!!!
Ek is daar om seriously n 1000 bokke te kom optel......!!
Maaaar waar is die plek en is daar n landing strip waar ek kan kom land om my geld te collect en miskien n brekkie te kom eet.. vertel ons meer...??? klink my ek moet al die pad van my plaas af vlieg, n sak meel in jou drom gooi en dan weer trug vlieg !!???

Ek is daar om seriously n 1000 bokke te kom optel......!!

Ek praat jou thaal...
Visit www.opencockpit.co.za to read about my Namibiee adventure...
Visit www.opencockpit.co.za to read about my Namibiee adventure...
- Rudix
- The Boss
Sounds like fun!
I see it is on a school sports field, will there be something on at the school on that day? If so it might be a problem with "flying over people/crowds and buildup areas"
I hope it won't be a problem!
Think I will give it a try, expect to see a Savannah hovering over the drum
Fly safe,
Rudi
I see it is on a school sports field, will there be something on at the school on that day? If so it might be a problem with "flying over people/crowds and buildup areas"
I hope it won't be a problem!
Think I will give it a try, expect to see a Savannah hovering over the drum

Fly safe,
Rudi
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." 

- Rudix
- The Boss
Dis so 2 myl oos van Nigel se vliegveld op 'n skool sport veld.Blue Max wrote:Van die ouens dwaal nou van die punt af!!!![]()
Ek is daar om seriously n 1000 bokke te kom optel......!!![]()
Maaaar waar is die plek en is daar n landing strip waar ek kan kom land om my geld te collect en miskien n brekkie te kom eet.. vertel ons meer...??? klink my ek moet al die pad van my plaas af vlieg, n sak meel in jou drom gooi en dan weer trug vlieg !!???
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." 

Yes Dis oor n rugby veld op die grens van die dorp. Die Drom sal goed gemerk wees en is daar n veilige approuch vanuit die omliggende landerye met n right hand turn out . Dis Plaas die .Daar gaan geen ground to air koms wees nie en is dit op eie risiko. Daar is wel n Kermis die dag maar sal die betrokke veld skoon wees . Stuur sommer die Vrouens (Ground crew) saam ,Die bekende DJ Ossewa tree 11am op ,,n groot jol !
Daar is n Runway op Nigel ''Fincham'' soos op kaart ,so 2 myl Suid van die ''Drom'' maar ongelukkig geen breakfast .
Indien jy kan organise kan jy Moris skakel by 0834112282 Hy hanger by die vliegveld op Nigel en is daar braaiers water bier en charcoal .
Hel ek hoop nie die Bantams sit die Trikes ore aan nie .
Vlieg Veilig
Daar is n Runway op Nigel ''Fincham'' soos op kaart ,so 2 myl Suid van die ''Drom'' maar ongelukkig geen breakfast .
Indien jy kan organise kan jy Moris skakel by 0834112282 Hy hanger by die vliegveld op Nigel en is daar braaiers water bier en charcoal .
Vlieg Veilig
Nigel or Nothing
- Rudix
- The Boss
Dis goeie nuus!alwyn wrote:Yes Dis oor n rugby veld op die grens van die dorp. Die Drom sal goed gemerk wees en is daar n veilige approuch vanuit die omliggende landerye met n right hand turn out . Dis Plaas die .Daar gaan geen ground to air koms wees nie en is dit op eie risiko. Daar is wel n Kermis die dag maar sal die betrokke veld skoon wees . Stuur sommer die Vrouens (Ground crew) saam ,Die bekende DJ Ossewa tree 11am op ,,n groot jol !
Vlieg Veilig
Jy's verniet bekommerd oor die Bantams, hou die Savannah dop

Land sommer op die Rugby veld

Dish wrote:I fly out of Aeroden - Near Harties, just afew miles away from FAAP (aviators paradise) - love that part of the world.. need to make a plan to get to springs though -
Thought you are going to be at Numbi.....Pissie!!!
- Dish
- Toooooo Thousand
WAT ????
I am Going to be at Numbi - who told you i wasnt ??? ons gaan lekker kuier

I am Going to be at Numbi - who told you i wasnt ??? ons gaan lekker kuier

RV9
DISH
DISH
Okeyyyy sorry ek sien ek het verkeerd gelees, dog jy gaan meelbomme gooi die 24ste.