My first aircraft project

Aircraft Projects Underway or Completed

Moderator: Tailspin

avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 695
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: a new project

Postby avgas » Thu Jan 29, 2015 1:56 pm

I come to Pietersburg Civil from time to time as I do the AP work on most of the aircraft there. Peter o Toole also has good knowlege on aircraft building. His hangar is not far from Phillip's.
i will give you a shout when I am there again.
where is the airframe?
also remember that every part has toe be inspected and sighned off before closing up. Not negotiable !!!
Do you have paperwork and plans for this frame. Does it have a logbook and build nr?

I can think of a couple of experts on wood aircraft that you can speak to. i will send you their names. I know wood but I am not an expert.
If you want I will come and inspect the progress for you but would like one of the experts to do a initial inspection if it has not been done before. Who has been signing the build progress so far?
Cheers
Richard
O82 49O 6227
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: a new project

Postby Divan rossouw » Thu Jan 29, 2015 8:00 pm

oh ja. ek ken vir oom peter. hy vlieg di bush baby en is nou besig met di rv7. die airframe is nou nie meer by oom phillip se hanger nie. ek het hom na ons huis toe gebring naby dendron. so 65 km noord van pietersburg. die vliegtuig het i build nommer, planne en al die nodige papierwerk waarvan ek weet. ek moet nog net die vliegtuig op my naam sit. ek weet of is die vliegtuig al geinspect nie maar ek sal by die vorige eienaars uitvind. ek self het nou nog nie aan die vliegtuig begin werk nie. gaan saterdag begin. die hele frame is klaar gebou. al wat ek moet doen voor die vlerke en fuse gecover kan word is al die control rods moet ingesit word. dan sal die vliegtuig ook seker heeltemal geinspect word. oom phillip het my van i modifikasie vertel wat ek op die wing tips kan doen. ek dink nie dit is al gedoen nie maar oom phillip se ek gaan meer lift kry op die punte van die vlerke as ek dit doen. as ek die wing tips so maak soos wat die ravens en zodiacs is, plat bo met die skuins hoek wat van onder af kom. ek sal met oom praat as oom weer ptb toe kom. ek sal dit baie waardeer as oom dalk net vir my kan kyk dat ek nie droog maak nie. ek sal oom more na skool gou bel en net met oom praat oor so paar goed. lekker aand vhpy
avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 695
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: a new project

Postby avgas » Thu Jan 29, 2015 9:07 pm

Divan rossouw wrote:oh ja. ek ken vir oom peter. hy vlieg di bush baby en is nou besig met di rv7. die airframe is nou nie meer by oom phillip se hanger nie. ek het hom na ons huis toe gebring naby dendron. so 65 km noord van pietersburg. die vliegtuig het i build nommer, planne en al die nodige papierwerk waarvan ek weet. ek moet nog net die vliegtuig op my naam sit. ek weet of is die vliegtuig al geinspect nie maar ek sal by die vorige eienaars uitvind. ek self het nou nog nie aan die vliegtuig begin werk nie. gaan saterdag begin. die hele frame is klaar gebou. al wat ek moet doen voor die vlerke en fuse gecover kan word is al die control rods moet ingesit word. dan sal die vliegtuig ook seker heeltemal geinspect word. oom phillip het my van i modifikasie vertel wat ek op die wing tips kan doen. ek dink nie dit is al gedoen nie maar oom phillip se ek gaan meer lift kry op die punte van die vlerke as ek dit doen. as ek die wing tips so maak soos wat die ravens en zodiacs is, plat bo met die skuins hoek wat van onder af kom. ek sal met oom praat as oom weer ptb toe kom. ek sal dit baie waardeer as oom dalk net vir my kan kyk dat ek nie droog maak nie. ek sal oom more na skool gou bel en net met oom praat oor so paar goed. lekker aand vhpy

Reg so.
Waar op Dendron bly jy? is daar 'n aanloopbaan? ek sal invlieg indien moontlik.
mooi bly
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: a new project

Postby Divan rossouw » Thu Jan 29, 2015 9:29 pm

Eks so 5km uit op die soetdorings pad. Daar is nog nie i aanloopbaan op ons plaas nie. wanneer oom op i stadium deur kom dan sal ek met al3 boerdery reel dat oom daar kan land. Hulle is nie ver van ons af nie. Baie dankie vir al die belangstelling. Mooi aand
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: a new project

Postby Divan rossouw » Sun Feb 22, 2015 2:13 pm

I am busy with the aileron control unit on the left wing vhpy
Attachments
IMG-20150222-WA0001.jpg
Busy doing the aileron control unit
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1174
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: a new project

Postby Goose » Wed Mar 04, 2015 9:07 pm

Wat gaan aan boet ons hoor en sien maar min :twisted:
avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 695
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: a new project

Postby avgas » Wed Mar 04, 2015 10:31 pm

Skoolwerk en boogskiet vir die skool span hou hom baie besig.
Ek moet ook nog by hom uitkom en sit met selfde probleem dat naweke met my kinders wat ook boogskiet kompetisies bywoon. Ten minste het ek en Divan al gesels.
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: a new project

Postby Divan rossouw » Wed Mar 11, 2015 7:46 pm

Ja nee matriek jaar is maar besig. Werk maar net naweke aan die vliegtuig. Was baie lekker gewees om oom te ontmoet. Sien uit daar na om oom in die garage te he by my aery vir so bietjie raad. vhpy
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: a new project

Postby Divan rossouw » Tue Sep 08, 2015 3:32 pm

Hi every one. Would some experienced person please give me some advise hear. This is the wingtip my plane. I got it broken like this, and I just want to know if it will be okay if I just glue the two peaces together. There is some other structure that keep this wing tip in place as well. Have a nice day (^^)
Attachments
_20150907_195153.JPG
German
The sky is all mine
The sky is all mine
Posts: 473
Joined: Wed Dec 26, 2007 8:27 pm

Re: My first aircraft project

Postby German » Sat Sep 19, 2015 8:35 pm

The right glue and maybe a doubler on the inside should do it
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: My first aircraft project

Postby Divan rossouw » Mon Sep 21, 2015 7:43 pm

Hi there. Thanks for your comment Germin. I got epirdermix372. Most people advised me to use this glue for wooden aircraft. Regards Divan
German
The sky is all mine
The sky is all mine
Posts: 473
Joined: Wed Dec 26, 2007 8:27 pm

Re: My first aircraft project

Postby German » Fri Sep 25, 2015 7:17 am

The slow drying vasvat (black box) also does the job
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: My first aircraft project

Postby Divan rossouw » Thu Oct 01, 2015 4:08 pm

Oh okay thanks German. I appreciate your advise. Regards Divan (^^)
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: My first aircraft project

Postby Divan rossouw » Tue Nov 10, 2015 12:50 pm

Ek doen nou maar die klein goed op die vliegtuig wat nie regtig tyd vat nie. Sal in die vakansie die belangrike dinge op die vliegtuig aan werk as ek tyd kry. Het darm 'n foto van die fire wall plate wat ek klaar uit gesny het en so paar gate in geboor het vhpy
Attachments
IMG-20150907-WA0014_20151110124536082.jpg
IMG-20150907-WA0014_20151110124536082.jpg (46.36 KiB) Viewed 6956 times
Divan rossouw
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 115
Joined: Thu Oct 16, 2014 3:33 pm

Re: My first aircraft project

Postby Divan rossouw » Tue Feb 23, 2016 9:38 pm

Hi every one, I am putting this Horizon 1 up for sale now, going to start the dualstar microlight project that was up for sale a while ago. The reason is because the dualstar project will cost much less to finish and I dont have the funds to complete this project, it have a build number and the plans to complete the project, all nesessary part are there to complete the airframe, pullies and all this stuff comes with and the control cables and everything, I just want what I paid for it as I dont have money to loose, so I am asking 15000 and cant go lower than that, for any one with the funds and experience to complete the project it will be a good project that they will enjoy, my contact number 0718950749. I will whats app more pics of the plane

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests