FLY IN MY PROPWASH..!!!

Upcoming flying events, fly-ins, airshows, flights etc
Grumpy
The Boss
The Boss

Re: FLY IN MY PROPWASH..!!!

Postby Grumpy » Tue Jul 13, 2010 4:29 pm

Van Stellenbosch af, direk Oos oor die berge, in 'n trike, dit wil gedoen word. (**) (**) (**)
Big Balls.. (^^)
"Hope the weather is calm tomorrow !!"
Alpha
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Alpha » Wed Jul 14, 2010 7:47 am

Oom Paul,

Nou is ek eers jaloers dat ek nou nie kon saam nie. Dit klink, die ervaring wat jy kry is meer werd as geld. I am in awe that you have taken on such a challenge and look forward to seeing you at your farm to hear all the stories.

Oom Paul ek haal my hoed af....well done en voorspoed vir die res van die trip.

Fly Safe

Gary
Alpha-A-Sierra. (^^) (^^) (^^)
Sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory - Flying is making moments, memories

ZS-WGT
ZU-AAS
Proud member of The Chain Gang
viewtopic.php?f=1&t=18311
http://www.facebook.com/groups/574736389205283/
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35

Postby Blue Max » Wed Jul 14, 2010 5:15 pm

vhpy vhpy vhpy
Thank,s everybody for the support..Thanks Gary..we will see you at the farm..
Grumpy I wonder what we can say about the two ladies who were also in the group...They got...????
Twice I have lost photo.s that I was busy posting..2 hours gone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(**) (**) (**)
Will try later..
Ek praat jou thaal...
Visit www.opencockpit.co.za to read about my Namibiee adventure...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35

Postby Blue Max » Wed Jul 14, 2010 10:00 pm

Lets try some pic,s
:? :? :? :?
Attachments
079.JPG
Die Poort Stellenbosh vertrek
091.JPG
On Route to Worcester
096.JPG
We skip Augulas cause of wind
107.JPG
On Route George or Wildernis. Not sure !
124.JPG
The Heads
139.JPG
Stanleys Island
142.JPG
The Lodge at Plet, Stanleys Island
Ek praat jou thaal...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Thu Jul 15, 2010 8:06 am

vhpy vhpy
We left early at Plet to remain ahead of the approaching front..If not, will have to stay here for another 2 days..!! (!!) (!!) ( I wont mind!!!) (!!) (!!)
Our route took us along the coast for a while and then inland to Uitenhage where Erika hanger her trike..It was not a pleasant flight. Some serious hopping was done..and to make it worse my GPS went flat... :shock: :shock:
From Uitenhage along the coast for a while, then over the Addo National park and eventually Gbrahamstown came into view..Smooth along the coast and windy inland....We landed in a headwind of 35 kph and I was stationary within 25 m after toutch down. The bar was pushing very hard against my body. Larry and Christian came running towards me to grab hold of the wing, otherwise ...????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
At Ghrahamstown I will need to rest and get my washing done..I stay with a relative buddy and have wheels to my disposal.... :lol: :lol: :lol: :lol:
My plan is to fly to Hamburg in the Ciskei and try to find a landing place close to my nephew,s beach-house.. :roll: :roll: :roll: From there on toward EastLondon ( a short hop) and the Transkei and the KwaZulu-Natal coastline..I got a map and a laptop on the Passengers seat and will find my way as I go forward... ^ ^
Thanks to Larry, Sharron, Christian, Erika and Len and our ground -team for all the patience and help..From here onwards I will be alone and will surely miss all your help..!!!... :( :(
Ek praat jou thaal...
nicow
The Big Four K
The Big Four K

Postby nicow » Thu Jul 15, 2010 8:10 am

Great!!!
Ek dink jy gaan als afvries oppad huistoe....
Nico
Limpopo Flight School
vliegskool@hotmail.com
ZU-AWA
ZU-DMM
ZU-AJO
ZU-AWF
ZU-BAI
ZS-WOR
ZU-TCT
ZU-DOD
ZU-CIE
ZU-BIW
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Thu Jul 15, 2010 5:34 pm

:lol: :lol:
I always fly with a longnose plyers in my toolkit.'' :lol: :lol:
Ek praat jou thaal...
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Sun Jul 18, 2010 2:22 pm

Hi, Today Sunsay 18 July..
vhpy vhpy vhpy
Left Grahamstown on 16 July..a Short hop of 45 nm. to Hamburg..A beautifull lyttle village next to lake and rivermouth in the Ciskei..unspoiled by development ect..Wind was on my tail late afternoon and caused me to reach groundspeed of 75nm ph. Not always very comfortable to fly at that speed because there are no landing strip in Hamburg and if the sittuation warrents me to fly back to Port Alfred it would be very difficult to achieve against the wind as I left Gtown late afternoon due to wind.
Landing was a bit of a mess and after second attempt mannage to land next to the laggoon instead of a strip of solid sand..!!...Windsheer coming over huge dune drifted me out to loose sand and I came to a stop after 20 m. in wet sand.!!.. (**) (**) See pics.s
Staying over for two days..
Took a few locals for flip,s this morning and became a hero in matter of hours..!!!
Plan is to leave for Kobs Inn, a village in Transkei, tomorrow and stay over for one night..
Thanks for reading my notes..!!!Will post some pics and tell you more later on.. ($$) ($$) ($$)
Ek praat jou thaal...
Hop Along
Found a flight school

Postby Hop Along » Sun Jul 18, 2010 9:19 pm

Hou hom vas oom Paul, "Long Nose" pliers werk nie altyd nie (ons van Schalkwyks weet dit)------maar hou vas.
Sien jou op die plaas in Marble Hall
Kyk nog die heeltyd en sal jou deursien tot op die plaas.
Groete,
Louis en FAGL
Louis v Schalkwyk
aeroden
First solo

Postby aeroden » Mon Jul 19, 2010 8:11 am

Hi Paul,
Geniet jou trip. Ons sal vir jou kom kuier op die plaas.
Wens ons kon saam wees op jou trip maar jy moet groot (**) (**) (**) he.
Sien jou en vlieg vuilig .Beste wense.
Basie en Linda
Aeroden
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer

Postby Blue Max » Mon Jul 19, 2010 12:27 pm

vhpy vhpy vhpy
Dankie Louis en Basie en Linda..Altyd lekker om oop te maak en te sien iemand het iets gese.!!! vhpy
Het vanoggend in fantastiese weer vanaf Hamburg (naby Port Alfred) gevlieg na n plekkie hier langs die kus met die naam van Wavecrest Resort. Dis gelee aan die revier mond Qhora Mouth. Dit is op die Suidelike grens van die Transkei..Uit die lug het ek gesien die runway is teenaan die hotel en dat ek sal kan taxie tot amper by die reception.. Het toe so gemaak.. :) :)
Baie oulike mense hier..Hoe dan anners hulle kom daar van Blou Bul wereld af en praat Afrikaans. ($$) ($$)
Pragtige plekke langs die kus af..Sal fotos plaas later.
Distansie 86 nm. en 1 h 50 min gevlieg..Seepglad..55 nm ph average..
Ek suffer aan n toestant wat bekend staan as.."waar is my G.P.S.??"... (**) (**) Die kondisie het ingetree op Grahamstown kort nadat ek my GPS verle het en 3 ure na dit gesoek het...Gedurende die drie ure het ek n ander GPS van Benonie bestel per Airfright en lang rympies opgese waaraan die ouens in my onmiddelike omgewing nie aan gewoond is nie....My seun beweer my kondisie staan bekend as AMS (Ageing Male Sindrome) en beweer dat die sittuasie hom weer mag voordoen gedurende my trip!!!...Ek wil dit natuurlik vermy en daarom is ek gedurig op soek na my GPS wat nooit is waar ek dit gebere het nie!!!!!!!... (**) (**)
More-oggend hopelik na Coffee bay,Port St Johns en Port Edward..Dalk tot by Port Shepstone.!! sal sien.. xxx xxx
Ek praat jou thaal...
IceAge
I hate turbulence
I hate turbulence

Postby IceAge » Mon Jul 19, 2010 3:22 pm

Paul,

Lekker om te lees van jou ervarings.... dit laat ons groen van jaloesie.

As ek kan sal ek jou aanraai om eerder te stop by Port Edward. 'n Klomp baie 'nice' en vriendelike ouens daar. As jy egter wil verder gaan stop eerder by Margate. Shepstone se strip is ver van alles en nie juis aan te beveel vir ons klein jets nie, veral nie as daar baie turbelensie is nie. Jy kan ook 'n draai oor die Oribi Gorge vlieg en by Fredheim (Google earth se rv: 30°40'32.40S 30°14'31.88E ) gaan land, 'n baie mooi aanloopbaan so 15 minute Noord-Wes van Margate teenaan die Oribi Gorge. Ek weet egter nie of jy daar sal kan oornag nie.

Veilig vlie verder ... (^^) (^^)
Caught a dream............

Windlass Aquilla
Thunderbird MKII
Savannah VG
nicow
The Big Four K
The Big Four K

Postby nicow » Mon Jul 19, 2010 4:43 pm

Paul
Ek sal jou aanbeveel om op Port Edward te slaap.Vernon daar het my altyd welkom laat voel wanneer ek daar gevlieg het.Die aanloopbaan by die Wild coast sun was laas toe ek daar was baie sleg-moet nie daar land nie!Die dorpie Munster (net verby Port Edward) het ook 'n mooi grasaanloopbaan,maar dit is privaat.
Lekker vlieg!!!
Nico
Limpopo Flight School
vliegskool@hotmail.com
ZU-AWA
ZU-DMM
ZU-AJO
ZU-AWF
ZU-BAI
ZS-WOR
ZU-TCT
ZU-DOD
ZU-CIE
ZU-BIW
Tobie
Nothing beats flying
Nothing beats flying

Postby Tobie » Mon Jul 19, 2010 5:11 pm

Glo my Paul ons almal volg jou storie byna daagliks. Die avontuur Molopo toe wat jy nie wou misloop nie het nou gegroei tot 'n totale ekspedisie in sy eie reg, en dit op jou eie. Dit is nou adventure, onbeplan, elke dag sy eie verrassing. Veilig vlieg en beleef elke oomblik. (^^) (**)
Playing Planes.
ZU-BCW / ZU-BOC
Aerotrike / Challenger
AEROYOTA
Learning to fly
Learning to fly

Postby AEROYOTA » Mon Jul 19, 2010 5:52 pm

Wonderlike leesstof. Al die aksie en intriges, :shock: jy sal amper al 'n boek hieroor kan skryf!
Ek beleef elke spannings oomblik saam met jou. Moenie skaam wees vir vlug detail nie! (^^)
Hou so aan ons dink aan jou, ook in ons gebede. -0<

Happy Flying & Safe Landings.