RV 8 Rebuild

Aircraft Projects Underway or Completed

Moderator: Tailspin

avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 690
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: RV 8 Rebuild

Postby avgas » Wed Apr 08, 2015 11:44 am

bliksem hoekom bel jy nie :evil:
Ek was by die kantoor besig met 'n klient toe jy oor gaan maar weet toe nie jy gaan land nie. Toe ek my vrou vra of dit 'n RV was se sy net 'n blou en witte maar weet nie wat nie :lol: (^^) (^^) (^^)
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 690
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: RV 8 Rebuild

Postby avgas » Wed Apr 08, 2015 12:25 pm

Air Hog wrote:WOW Goose, baie bly vir jou part!! (^^) (^^)

Klink my Avgas is 'n groot problem.
Hey ek is nie 'n probleem nie mnr Air hog :lol: :lol: (^^)
groete

Die Avgas wat nie 'n probleem is nie (^^)
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1133
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: RV 8 Rebuild

Postby Goose » Mon Apr 27, 2015 4:27 pm

Eerste ontbyt met nuwe toy (^^)
Nou bly altwee my girl friends saam in een huis :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hier kom vuurwerke :lol:

Groete
Goose
Attachments
19.jpg
20.jpg
21.jpg
User avatar
thys bas
I hate bird strikes
I hate bird strikes
Posts: 317
Joined: Wed May 28, 2008 9:15 pm
Location: Wonderboom, Pretoria

Re: RV 8 Rebuild

Postby thys bas » Mon Apr 27, 2015 8:07 pm

(^^) (^^) (^^) BAIE geluk Hans, ek is bly jou mission was suksesvol en jou glimlag gaan rondom!! (!!) (!!)

Lekker vlieg.
avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 690
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: RV 8 Rebuild

Postby avgas » Mon Apr 27, 2015 8:56 pm

Blou en wit airies in blou en wit Hangar. (^^)
Altwee vliegtuie is pragtig vhpy
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
User avatar
Air Hog
The Boss
The Boss
Posts: 1764
Joined: Sun Oct 05, 2008 5:53 pm
Location: Kroon Airfield, Home of Rosslyn Microflyers, Pretoria

Re: RV 8 Rebuild

Postby Air Hog » Thu May 07, 2015 11:24 am

Nou, sê my, wanneer kan ons 'n flip kry????
Johan Welman - aka Air Hog
"The sky is not the limit... it is where the fun starts!!"
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1133
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: RV 8 Rebuild

Postby Goose » Thu May 07, 2015 9:12 pm

Air Hog wrote:Nou, sê my, wanneer kan ons 'n flip kry????
So dra ek al die snags uit gesort het, sukkel nog met koue oil temp en wiebrasie oor 150kt. Het veranderinge gedoen sal sien wat maak hy saterdag (**)
User avatar
Air Hog
The Boss
The Boss
Posts: 1764
Joined: Sun Oct 05, 2008 5:53 pm
Location: Kroon Airfield, Home of Rosslyn Microflyers, Pretoria

Re: RV 8 Rebuild

Postby Air Hog » Fri May 08, 2015 6:09 am

Goose wrote:
Air Hog wrote:Nou, sê my, wanneer kan ons 'n flip kry????
So dra ek al die snags uit gesort het, sukkel nog met koue oil temp en wiebrasie oor 150kt. Het veranderinge gedoen sal sien wat maak hy saterdag (**)
(^^) (^^)
Johan Welman - aka Air Hog
"The sky is not the limit... it is where the fun starts!!"
ppakotze
Pre flight checks done
Posts: 30
Joined: Fri Oct 10, 2008 1:25 pm

Re: RV 8 Rebuild

Postby ppakotze » Mon May 18, 2015 12:40 pm

Dit lyk mooi, lyk my daar is nog baie plek in daai hangar vir nog speelgoed.

As ek terugblaai sien ek die RV se baffles is swart geverf. Is verf nodig vir baffles en maak swart dit nie moelik om olie of ander probleme te sien nie?

Groete
P.
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1133
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: RV 8 Rebuild

Postby Goose » Tue May 19, 2015 7:27 pm

ppakotze wrote:Dit lyk mooi, lyk my daar is nog baie plek in daai hangar vir nog speelgoed.

As ek terugblaai sien ek die RV se baffles is swart geverf. Is verf nodig vir baffles en maak swart dit nie moelik om olie of ander probleme te sien nie?

Groete
P.
Hi P
Ek het die vliegtuig so met swart baffels gekry, daar is geen nut om dit te verf nie. Ek het al baie verskilende kleure baffels gesien. Ligte kleure werk beter as jy iets wil sien.

Groete
H
Jean Crous
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1147
Joined: Sun Sep 19, 2010 6:31 pm
Location: Barrydale Western Cape

Re: RV 8 Rebuild

Postby Jean Crous » Wed May 27, 2015 7:35 am

vhpy 8) Eendag as ek groot is, en n snor en n HI-FI het,......dan sal ek ook n RV he :P
J
What happens to one does not matter, how one deals with it does.
Bushbaby S/n 002 (Taildragger)
Powered by Revmaster R2300 direct-drive
ZU-ANI
Jean Crous
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1133
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: RV 8 Rebuild

Postby Goose » Wed Jun 03, 2015 7:11 pm

Het vandag in Musina gaan werk met die airie. Die vront wat gauteng pla is nie gaaf vir vlieg nie, lank laas so gestamp en skut :(

Vir die 3.3 ure vlug het ek 115lt gebruik +/-36lph teen 170kt (^^)
Attachments
22.jpg
Op die plaas
23.jpg
Die noorde kort baie reen !!
24.jpg
Polokwane, en toe wil hulle weet waar gaan ek so haastig heen
25.jpg
26.jpg
Kon seker nie glo wat hulle op radar sien nie LOL
avgas
Top Gun
Top Gun
Posts: 690
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:35 am
Location: Nylstroom/ Vaalwater

Re: RV 8 Rebuild

Postby avgas » Wed Jun 03, 2015 8:55 pm

werks bakkie :lol: of breakdown bakkie :lol:
Real men don't have to kill a Rhino for a Horn
Balls to the wall
User avatar
thys bas
I hate bird strikes
I hate bird strikes
Posts: 317
Joined: Wed May 28, 2008 9:15 pm
Location: Wonderboom, Pretoria

Re: RV 8 Rebuild

Postby thys bas » Thu Jun 04, 2015 7:05 pm

DJUSSSHH, :shock: :shock: Dit is fantasties! (^^) (^^) (^^) Lyk of jy nou al die snags uitgesort het?

As ek dieselfde trip met die Cub moes doen sou dit 6 uur vliegtyd neem en 160 liter brandstof brand, en twee fuel stops tussen-in :lol: Dan praat ons nie eers van die ground crew se koste nie.... :roll:
User avatar
Goose
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1133
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:18 pm
Location: Pretoria, FAWB

Re: RV 8 Rebuild

Postby Goose » Thu Jun 04, 2015 9:13 pm

thys bas wrote: Lyk of jy nou al die snags uitgesort het?

Wel deel van die vlug was om die MOD's te toets op die baas se rekening :lol:
Vibrasie is reg = was die canopy
Oil temp nou amper te warm (op van 150'f na 200'f) = een cooler uit gehaal.
Nou nog net die back fire met takeoff wat ek nog na soek. Het die carb laat check, hulle het paar voute reg gemaak maar het geen verskil gemaak. Ek het n vermoede dit kan dalk die electronic mag wees

amper daar (^^)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests