Hallo daar,
Ek beplan om'n Magni M24 te koop. Kan iemand my meer oor die Gyro inlig asb. Ons vlieg van 'n veld wat 5500" is en sal baie graag van julle wil hoor.
Thanks
M24
Moderators: Gyronaut, Condor, FO Gyro
-
- Heard about flying
- BONZAI BELL
- I hate turbulence
Re: M24
Gawie
Ons het een in ons hanger by Springs lughawe. Jy kan met Rainier j/v Rensburg oor die gyro gesels.
Ek vlieg n M-22 , en het 2 maande gelede my advanced training in n M-24 gedoen,
Groete
Swannie
Ons het een in ons hanger by Springs lughawe. Jy kan met Rainier j/v Rensburg oor die gyro gesels.
Ek vlieg n M-22 , en het 2 maande gelede my advanced training in n M-24 gedoen,
Groete
Swannie
ZU-EOL
Magni M-22
Magni M-22
-
- Heard about flying
Dankie Swannie, hoe het jy die M24 gevind en wat is jou algemene indruk.
Hi Gawie
Welkom in die wereld van gyros. Daar is baie aspekte wat gepaard gaan met gyro koop, soos hoogte bo see ens soos jy genoem het. Kom ek vra so , wat wil jy met die gyro wat jy wil koop doen?
Gaan jy meestal aleen vlieg of saam vriende en familie. Wat weeg jy?
Al die goed speel ma n rol....
Groete Eben Mocke Jnr
Welkom in die wereld van gyros. Daar is baie aspekte wat gepaard gaan met gyro koop, soos hoogte bo see ens soos jy genoem het. Kom ek vra so , wat wil jy met die gyro wat jy wil koop doen?
Gaan jy meestal aleen vlieg of saam vriende en familie. Wat weeg jy?
Al die goed speel ma n rol....
Groete Eben Mocke Jnr
Good instructors always speak well about all flying machines.
Bad instructors speak badly about machines they cannot fly.
-
- Woohoo 100 posts - flying high
Hi Gawie.
Ek moet met Eben saamstem. Wat, en hoe jy die Gyro wil gebruik, kan n redelike rol in jou keuse speel. Die voorstel wat ek wil maak, en wat nogal redelik goed gewerk het tot nou toe, is om so 5 vlieg lesse mee te maak. Jy kan op die SAGPA webblad kyk vir n instrukteur naby jou. Vir die eerste 5 ure gaan die tipe gyro nie so groot rol speel nie. Dit gaan jou egter die basiese beginsels en hantering van n gyro laat ervaar. Ek is seker Butch sal jou dan in n demonstrasie vlug met die M24 neem of miskien iemand met n RAF, of die Calidus, of wat ook al. Jy sal dan kan ervaar wat vir jou as persoon gaan werk.
Groete en geniet ons wereld.
Braam Hechter
Ek moet met Eben saamstem. Wat, en hoe jy die Gyro wil gebruik, kan n redelike rol in jou keuse speel. Die voorstel wat ek wil maak, en wat nogal redelik goed gewerk het tot nou toe, is om so 5 vlieg lesse mee te maak. Jy kan op die SAGPA webblad kyk vir n instrukteur naby jou. Vir die eerste 5 ure gaan die tipe gyro nie so groot rol speel nie. Dit gaan jou egter die basiese beginsels en hantering van n gyro laat ervaar. Ek is seker Butch sal jou dan in n demonstrasie vlug met die M24 neem of miskien iemand met n RAF, of die Calidus, of wat ook al. Jy sal dan kan ervaar wat vir jou as persoon gaan werk.
Groete en geniet ons wereld.
Braam Hechter
- BONZAI BELL
- I hate turbulence
Hi GawieGawie Steyn wrote:Dankie Swannie, hoe het jy die M24 gevind en wat is jou algemene indruk.
Ek is n biker , en gewoond aan wind . So , die oop gevoel in my gyro is wat ek graag wil he.
Die ouens wat die " side by side " gyros vlieg , lyk my baie ingenome met hul keuse.
My opinie is dat die tandem gyros makliker hanteer.
Laat weet my in watter omgewing jy bly , dan reel ek n paar dinge vir jou.
Swannie
0824452889
ZU-EOL
Magni M-22
Magni M-22
-
- Heard about flying
Hallo Saref, Braam & Swannie,
Dankie vir julle reaksie. Ek het sowat 1500 "Blik errie" ure met 260 Bantam ML ure, maar nou het die Gyro's gogga gebyt.
Vir julle info ek weeg 93kg($%$#@) en my pax omtrent dieselfde ( My vrou is darem baie ligter) en ons wil die Gyro gebruik soos die Bantam - vlieg waarheen ons wil.
Ek en Ansie het met die Bantam baie Fly-aways by gewoon en beplan dieselfde.
Swannie ons is van Hendrina, Mpumalanga.
Groete
Dankie vir julle reaksie. Ek het sowat 1500 "Blik errie" ure met 260 Bantam ML ure, maar nou het die Gyro's gogga gebyt.
Vir julle info ek weeg 93kg($%$#@) en my pax omtrent dieselfde ( My vrou is darem baie ligter) en ons wil die Gyro gebruik soos die Bantam - vlieg waarheen ons wil.
Ek en Ansie het met die Bantam baie Fly-aways by gewoon en beplan dieselfde.
Swannie ons is van Hendrina, Mpumalanga.
Groete
- BONZAI BELL
- I hate turbulence
Gawie
Ons het volgende saterdag n fun dag by Springs lughawe , as jy meer oor die gyros wil weet , sal dit n goeie idee wees om daar n draai te maak.
Ons het so 15 gyros in ons hanger wat jy na kan kyk.
Laat weet my of jy daar sal kan wees.
Groete
Ons het volgende saterdag n fun dag by Springs lughawe , as jy meer oor die gyros wil weet , sal dit n goeie idee wees om daar n draai te maak.
Ons het so 15 gyros in ons hanger wat jy na kan kyk.
Laat weet my of jy daar sal kan wees.
Groete
ZU-EOL
Magni M-22
Magni M-22
Hi Gawie
Hoe ver is Hendrina van Middelburg?
Groete eben
Hoe ver is Hendrina van Middelburg?
Groete eben
Good instructors always speak well about all flying machines.
- Gyronaut
- Toooooo Thousand
Hier in die Kaap is ek en Nic baie gelukkig met ons M24's. Oeps..
Here in the Cape Nic and I are very happy with our M24's. We have both flown (landed and taken off/operated from actually) at much higher altitudes than here (5'300) without hassles, but watch the weight and DA. Situation Normal.
I am happy to answer any questions honestly Gawie.
So far, I am very happy with my investment.
Len ZU-RJR
Here in the Cape Nic and I are very happy with our M24's. We have both flown (landed and taken off/operated from actually) at much higher altitudes than here (5'300) without hassles, but watch the weight and DA. Situation Normal.
I am happy to answer any questions honestly Gawie.
So far, I am very happy with my investment.

Len ZU-RJR