582 Verloor Krag/Revolusies Tydens Opstyg
Posted: Mon Aug 25, 2014 9:52 pm
Help my asb met die volgende:
Sondagoggend tydens opstyg het die 582 met 366 ure op, skielik uitgesny. Dit het gebeur na sowat 18 sekondes in die lug terwyl die engin teen 6400 rpm gedraai het. Die Cobra was besig om teen 800 vt/min+ te klim met 50 liter brandstof en met pilot en pax wat saam 180 kg weeg. Die humiditeit was 12% en die temp was 15 grade volgens die weervoorspelling. Die watertemperatuur was net oor 80 grade onmiddelik na landing.
Die vonkproppe het 16 ure op, die lugfilters het 4 ure gedoen sedert dit gewas is en is steeds skoon. Die petrolfilter is op 362 uur vervang toe die petroltenk gespoel is nadat daar besoedelde petrol/water in was. Die pre-flight is deeglik gedoen, die petolfilter is skoon en daar was geen teken van water in die petrol nie. Die Facet elektriese petrolpomp is gebruik om die vergassers te "prime" maar was af tydens opstyg.
Na die voorval kon geen fout gevind word nie en ook geen vuiligheid in die vergassers of petrolfilter nie. Die engin is daarna vir lank laat loop en Nicow (wie toevallig in Musina was) het die vliegtuig vir ongeveer 20 min gevlieg, sonder enige probleme.
Op die video http://youtu.be/xPBKbrkVFhU kan gehoor word hoe die engine sny en dan weer revs optel. Omrede ek reeds op die landing besluit het, het ek die petrol gelos toe die revs weer optel.
Enige opinies oor wat die fout was/is?
Sondagoggend tydens opstyg het die 582 met 366 ure op, skielik uitgesny. Dit het gebeur na sowat 18 sekondes in die lug terwyl die engin teen 6400 rpm gedraai het. Die Cobra was besig om teen 800 vt/min+ te klim met 50 liter brandstof en met pilot en pax wat saam 180 kg weeg. Die humiditeit was 12% en die temp was 15 grade volgens die weervoorspelling. Die watertemperatuur was net oor 80 grade onmiddelik na landing.
Die vonkproppe het 16 ure op, die lugfilters het 4 ure gedoen sedert dit gewas is en is steeds skoon. Die petrolfilter is op 362 uur vervang toe die petroltenk gespoel is nadat daar besoedelde petrol/water in was. Die pre-flight is deeglik gedoen, die petolfilter is skoon en daar was geen teken van water in die petrol nie. Die Facet elektriese petrolpomp is gebruik om die vergassers te "prime" maar was af tydens opstyg.
Na die voorval kon geen fout gevind word nie en ook geen vuiligheid in die vergassers of petrolfilter nie. Die engin is daarna vir lank laat loop en Nicow (wie toevallig in Musina was) het die vliegtuig vir ongeveer 20 min gevlieg, sonder enige probleme.
Op die video http://youtu.be/xPBKbrkVFhU kan gehoor word hoe die engine sny en dan weer revs optel. Omrede ek reeds op die landing besluit het, het ek die petrol gelos toe die revs weer optel.
Enige opinies oor wat die fout was/is?