nicow wrote: ↑Mon Sep 18, 2017 10:01 am
ME 109 wrote: ↑Sun Sep 17, 2017 5:27 pm
Still here..
This is where I learned a heck of a lot!
Eerste keer oor die Outeniqua bergreeks gevlieg verlede week, vir my die hoogtepunt van my microlighting. Mens kan net sulke oomblikke behoorlik deel op die forum.
Let us light the fire again!
Andries,skryf vir ons jou storie,ons wil ook weet hoe dit voel om oor daai berge te vlieg...
Nico, sulke vlugte is vir die Potties patrollie wat gereeld Africa Cup toe vlieg, niks nuuts nie
Maar vir my was dit nogal intimiderend. Maande lank, met elke vlug van Rheenendal, as ek opstyg, kyk ek vas in die monster
Onmiddelik dan, 180 grade draai, gewone circuit, sraight Knysna heads en Buffelsbaai toe
So bou die ding maar in mens se kop....daai Berg....
Ek beplan al lank, bou moed op, dan kos dit net een aanmerking soos bergwind, geen plek vir engine out, as jy daar val kry mense jou nooit
....dan stel ek maar uit en maak nog planne.
Maar, soos al die ou manne weet, challenge bly n challenge! Dit vreet aan jou, en nie te lank of dit is nou of nooit.
Gelukkig is ou Kallie by, ook nooit oor die berg gevlieg nie, en die ding pla hom ook
2 Aquillas in formasie is beter as een
Die oggend is pre-flight gedoen soos nog nooit van tevore...met weer wat pragtig saamspeel.
Ons styg toe op, klim na 6000ft wat nodig is om veilig oor te vlieg. Ons route van Rheenendal, al langs die voet van die berg na Sedgefield/Bergplaas, toe is dit tyd.
Outeniqua is n monster, for sure! Soos ons nader kom, voel dit of die klowe jou insuig, en die kranse jou nader trek. Hou Rotax, hou!!
Ek monitor die engine temps, RPM, hoogte, rigting en radio meer as wat nodig is, en so kort kort, loer ek skelm na die hang bolt!
En skielik is ons oor die hoogste deel met die Langkloof vallei ver onder ons. Verligting! Ons spiral af na Morne Jonker se private strip op sy plaas en land met een van my beste short field landings ooit. Seker adrenalien
Morne was instrumenteel in moed inpraat en tips gee met die beste roete en weer kondisies.
Die terugvlug was sonder probleme, effense antiklimaks.
Onvergeetlik! Daai gevoel van coqueror is priceless.
What did I learn from this experience?
1) Never let negative talk be a limiting factor in achieving your goals
2) Apply what you have learnt during your many hours of training. No shortcuts!
3) Trust your machine.
4) Plan
5) Respect nature
6) Always enjoy yourself when you strap your aircraft to your backside
I am currently writing this, 200km into the ocean from Rio de Janeiro, and this is the true beauty of this forum. Whatsapp will simply not cut it!
I can escape to my favourite companions
I will post photos to compliment the story as soon as I am back home.