Ex wife

Matters of general interest
User avatar
eyetie
Woohoo 100 posts - flying high
Woohoo 100 posts - flying high
Posts: 119
Joined: Mon Feb 20, 2006 11:39 am
Location: Durban By the sea

Ex wife

Postby eyetie » Thu Aug 17, 2006 10:20 am

A middle aged guy bought a brand new Mercedes convertible SL500. He

took off down the road, pushed it up to 90 mph, and was enjoying

the wind blowing through his (thinning) hair.

"This is great," he thought and accelerated to an even higher

speed.

But then he looked in his rear-view mirror, and there was a Police

Car behind him, blue lights flashing. "I can get away from him with no

problem" thought the man and he floored it some more, and flew down

the road at over 130mph to escape being stopped. Then he thought, "What the

hell am I doing?

I'm too old for this kind of thing" and pulled over to the side of

the road, and waited for the Police car to catch up with him.

The Policeman pulled in behind the Mercedes and walked up on the

driver's side. "Sir," he said, looking at his watch. "My shift ends in a few

minutes and today is Friday the 13th. If you can give me a good

reason why you were speeding that I've never heard before, I'll let you

go."

The man looked back at the Policeman and said, "Last week my wife

ran off with a Policeman, and I thought you were bringing her back."

The Policeman said, "Have a nice day".
Have to fly
Ballistic
Signed up at flight school
Posts: 28
Joined: Wed Jan 11, 2006 8:51 am
Location: Alberton

Postby Ballistic » Mon Feb 12, 2007 9:27 am

Liewe Gert

Ek skryf aan jou hierdie brief om te sê ek gaan jou verlaat. Ek was ‘n goeie vrou vir jou vir sewe jaar en ek het niks om daarvoor te wys nie. Die laaste twee weke was louter hel. Jou baas het my geskakel om te sê dat jy vanoggend bedank het en dit is nou die laaste strooi.

Laas week het jy nie eers opgelet toe ek my hare en naels laat doen het nie. Ek het jou gunsteling dis voorberei en ‘n nuwe sexy nagrok gekoop. Jy het huistoe gekom, jou kos in twee minute verorber en is reguit bed toe nadat jy sport op TV gekyk het.

Jy vertel my nooit meer dat jy my liefhet nie. Jy gee my nie meer soentjies of drukkies nie. Jy is verlief op iemand anders of jy het my net nie meer lief nie. In ieder geval, ek verlaat jou.

NS. As jy my probeer soek – los dit maar. Ek en jou broer Sarel het saam ‘n plekkie gekry aan die Natal se suidkus. Geniet jou lewe!

Jou ex vrou
Sannie
*******

Liefste Sannie my ex vrou

Niks kon my dag so maak as toe ek jou brief ontvang het nie. Dit is waar dat ons al sewe jaar getroud is. Dat jy ‘n “goeie vrou” was, is ver van die waarheid. Ek hou daarvan om sport op TV te kyk om van jou permanente gesanik weg te kom – net jammer dit werk nie altyd nie.

Ek het laasweek opgelet dat jy al jou hare laat afsny het. Die eerste ding wat by my opgekom het, is dat jy nou soos ‘n man lyk. Ek het niks gesê nie omdat my ma my grootgemaak het om stil te bly indien jy nie iets goed kan sê nie.

Toe jy my gunsteling dis voorberei het, moes jy my verwar het met my broer aangesien ek al vir jare nie meer vark eet nie. Ek het gaan slaap terwyl jy die sexy nagrok aangehad het omdat die prys etiket nog aan die nagrok gesit het. Dit het in my gedagtes gespook dat dit tog asseblief toeval moet wees dat my broer daardie oggend R200 by my geleen het en die nagrok se prys is R199. Ten spyte van dit alles is ek nog steeds lief vir jou en het ek gehoop dat ons nog dinge kon uitwerk.

Daarom het ek vanoggend, nadat ek uitgevind het dat ek die Lotto van R20 miljoen gewen het, my werk bedank en vir ons twee plek bespreek by ‘n eksotiese eiland vakansie oord in die Ooste. Met my aankoms by die huis was jy al weg. Ek neem aan alles gebeur om ‘n rede. Ek hoop jy kry die vol lewe waarna jy so “smag”. My prokureur verseker my dat jy nie ‘n sent gaan kry nie aangesien jy weg is voordat jy van die Lotto geweet het.

NS. Ek het jou nooit vertel nie, maar my broer Sarel was by geboorte Sandra. Hoop nie dit is vir jou ‘n probleem nie.

Liefde
Jou ex man
Gert
Fuel in hangar, runway behind u and alt above u doesn’t help
User avatar
John Boucher
The Big Four K
The Big Four K
Posts: 4326
Joined: Mon Jan 29, 2007 5:23 pm
Location: Dana Bay, Western Cape South Africa
Contact:

Ex-Wife

Postby John Boucher » Mon Feb 12, 2007 12:25 pm

JUNGLE JUSTICE :twisted:
John Boucher
MISASA Chairman 2023
jb.brokers@gmail.com
chairman@misasa.org
A Bushcat is Born - CH 211 C "Super Excited" :evil:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 87 guests