LANDING'S

Matters of general interest
pit bull
Almost a pilot
Almost a pilot
Posts: 162
Joined: Mon Dec 24, 2012 11:17 pm
Location: Rwanda- Work, Grassland sports facility home base

LANDING'S

Postby pit bull » Sun Mar 23, 2014 7:50 pm

DAG ALMAL,

ek het n gopro op my bantam se ''strut'' ge-monteer en n paar video's gemaak des2013 toe ek by die huis was. ek kyk amper elke aand na van die video's........

die landigs, en op styg. om te sien ''''''of-ek-als-reg-doen''''
ek hanger op eagles creek, RNWY 08 - 26 ( ek was so lank laas daar ek hoop dit is reg )
daar is 80% van die tyd n x wind

en ek het iets intrisant op-gemerk op van die video's..........( hoeveel die voor wiel draai met rudder-input)
carel, my instrukteur op thabazimbi het my die volgende '''''rympie''' geleer.

as jy op finals is; 40kts............ wings level........... rigting beheer met die voete ( dit se jy oor en oor. en as jy dit se maak jy seker dat dit wel so is ) bv as jy se 40 dan kyk jy dat jy 40 vlieg!!!!! ens
nou kom ek terug na eagle's creek waar daar (amper altyd ) n dwars wind is.
rigting beheer met die voete ( voor wiel stuur ook ) as ek rudder trap.
en dit doen ek tot op die grond ( run way )
x wind = rudder= voor wiel wat saam draai( voorwiel stuur )
nou moet ek weer rudder trap ( NIE OM TE KOMPENSEER VIR DIE WIND NIE ) maar om die voor wiel '''reguit'' te kry.
en dit sien ek nou die eerste keer op die video's......... dankie carel, jy het my mooi geleer!!!
ek glo almal weet dit, maar nou SIEN ek dit.
hoop dit kan iemand help,
veilig vlieg
pit bull
Blessed By THE BEST.
User avatar
slysi
Pilot in Command
Pilot in Command
Posts: 810
Joined: Tue Oct 11, 2005 4:48 pm
Location: Roodepoort, Gauteng

Re: LANDING'S

Postby slysi » Mon Mar 24, 2014 8:54 am

Thanks Pit Bull. It is interesting that you say that we must use rudder to manage direction on approach. I would be interested to hear other comments on this. I have been drilled to use coordinated rudder and aileron inputs (I know a tail dragger is a little more tricky).

Obviously if one is on the ground then use rudder/pedals puff
Simon
Student Pilot
RV12
Survived second engine out
Survived second engine out
Posts: 351
Joined: Mon Jan 20, 2014 2:59 pm

Re: LANDING'S

Postby RV12 » Mon Mar 24, 2014 8:46 pm

slysi wrote:Thanks Pit Bull. It is interesting that you say that we must use rudder to manage direction on approach.
To manage the direction of the nose of the aircraft (for those of use who do not fly trikes vhpy )
pit bull
Almost a pilot
Almost a pilot
Posts: 162
Joined: Mon Dec 24, 2012 11:17 pm
Location: Rwanda- Work, Grassland sports facility home base

Re: LANDING'S

Postby pit bull » Wed Mar 26, 2014 7:51 pm

HI Slysi,
jammer ek antwoord in afr, hoop dit is in-orde met jou.
het gisteraand probeer, maar die net was vol k@k.......... ek kon nie my antwoord ''post'' nie. sit in rwanda

kom ek begin weer; miskien het ek nie myself duidelik gestel nie............... ( jammer )
nommer 1; ek wil nie iemand leer hoe om te land nie.
nommer 2; ja jy is reg, ...''coordinated rudder en ailerons (flapperons in my geval) vir landings. ( x wind= ''stok in die wind'' ) vir groot verstelling ja
klein verstellings= rudder, ek glo almal weet dit.

maar dit is nie wat ek prober se nie'
kom ek stel dit anderster. weet jy ( het jy dit gesien ) hoeveel draai n vooewiel met rudder input? as die vliegtuig ''voor-wiel-stuur- het -saam-met-rudder?
ek sit en kyk na video's en ek is verbaas om te ''sien'' hoeveel die voor wiel draai, met rudder input.( almal weet dit draai, want ons taxi dan met rudder )

ek praat van naby aan die grond, waar ek ''klein'' verstellins maak net met rudder, ( nie met flapperons nie, anders is die ''wings -nie level nie ) en op finals, klein verstelling, net met rudder.
ek is maar dom met ; ''''om te skryf''
so ek hoop dit maak nou sin waat ek prober se.

veilig vlieg

pit bull
Blessed By THE BEST.
User avatar
Blue Max
Frequent Flyer
Frequent Flyer
Posts: 1458
Joined: Mon Aug 25, 2008 9:00 pm
Location: Elands River Bush and Quad Camp. Loskop Valey S25 01 55.70 E029 08 02.35

Re: LANDING'S

Postby Blue Max » Thu Mar 27, 2014 8:41 am

:)
As jy gaan slip om die rudder (voorwiel) reguit te trek ( in die geval van n x wind korreksie) net voor 'toutch-down', dan beteken dit die voorwiel staan skeef en jy gaan van die runway afloop. :evil:
n erger gevolg is, jy tref die grond met n voorwiel wat dwars gedraai is. N wiel is nie gemaak om in n vorentoe beweging dwars te staan nie.! So die vurk word beskadig.!
Ek dink almal sukkel hiermee in die begin en daardie rympie wat jy opse sal sekerlik help.
(^^)
Ek praat jou thaal...
Visit www.opencockpit.co.za to read about my Namibiee adventure...
User avatar
slysi
Pilot in Command
Pilot in Command
Posts: 810
Joined: Tue Oct 11, 2005 4:48 pm
Location: Roodepoort, Gauteng

Re: LANDING'S

Postby slysi » Thu Mar 27, 2014 9:35 am

pit bull wrote:HI Slysi,
jammer ek antwoord in afr, hoop dit is in-orde met jou.
het gisteraand probeer, maar die net was vol k@k.......... ek kon nie my antwoord ''post'' nie. sit in rwanda

kom ek begin weer; miskien het ek nie myself duidelik gestel nie............... ( jammer )
nommer 1; ek wil nie iemand leer hoe om te land nie.
nommer 2; ja jy is reg, ...''coordinated rudder en ailerons (flapperons in my geval) vir landings. ( x wind= ''stok in die wind'' ) vir groot verstelling ja
klein verstellings= rudder, ek glo almal weet dit.

maar dit is nie wat ek prober se nie'
kom ek stel dit anderster. weet jy ( het jy dit gesien ) hoeveel draai n vooewiel met rudder input? as die vliegtuig ''voor-wiel-stuur- het -saam-met-rudder?
ek sit en kyk na video's en ek is verbaas om te ''sien'' hoeveel die voor wiel draai, met rudder input.( almal weet dit draai, want ons taxi dan met rudder )

ek praat van naby aan die grond, waar ek ''klein'' verstellins maak net met rudder, ( nie met flapperons nie, anders is die ''wings -nie level nie ) en op finals, klein verstelling, net met rudder.
ek is maar dom met ; ''''om te skryf''
so ek hoop dit maak nou sin waat ek prober se.

veilig vlieg

pit bull
Dankie Pit Bull (^^) Ek sit in Lagos :roll:

Ek dink dis 'n biekie anders vir my as die aerie wat ek op die ommblik vlieg het 'n klein weel agter op :wink:

'skuus my vrot afrikaans 8)
Simon
Student Pilot
pit bull
Almost a pilot
Almost a pilot
Posts: 162
Joined: Mon Dec 24, 2012 11:17 pm
Location: Rwanda- Work, Grassland sports facility home base

Re: LANDING'S

Postby pit bull » Fri Mar 28, 2014 10:46 pm

jou afr is goed, beter as my eng..........
dankie blu max, ek dink jy het dit ''reg'' gese want ek sukkel.............

dit is wat ek bedoel, trap rudder om ''''op-te-line'' (en nou sien ek vir die eerste keer HOEVEEL ) die voor wiel regtig draai. ek verstaan dit, weet dit............ maar nou SIEN ek dit.
slysi geniet dit in lagos my vriend. ek het net na 10 gister aand- geland in s-a, en na 2 in my huis gekom na n lang 3 maaaaaaande se werk, maar is nou vir 3 weke by die huis.
veilig vlieg
pit bull
Blessed By THE BEST.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests