Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Matters of general interest
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Thu Jun 24, 2010 8:40 pm

Hi Everyone!

I have recently inherited 2 x Rotax 503 engines in a good condition. Rather than selling them I am thinking that a single seat 3 axis plane should fly quite well with a 503. The one design that comes to mind is the single seat Koala.

Anyone with suggestions or experience of a specific plane? Something that would be fun to fly around the patch with the odd longer flight. Any airframes, complete or not out there on the market?

Thanks!
Fly safe,
Rudi
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
User avatar
Boet
Three Thousand
Three Thousand
Posts: 3795
Joined: Sun Jun 05, 2005 4:40 pm

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Boet » Fri Jun 25, 2010 6:45 am

Try to get a hold of an old Bushbaby airframe. Pre no 20, they fly really nice with a 503. I had a 3.47:1 E gearbox in it, and a 70X50 P-Prop. mostly a single seater up high, but at the coast 2-up was not a problem. BTW, This one was done, just because everyone told me it can`t be done!!
Attachments
IM000546.JPG
IM000547.JPG
User avatar
Morph
The Big Four K
The Big Four K
Posts: 5176
Joined: Wed May 25, 2005 3:34 pm
Location: Cape Town

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Morph » Fri Jun 25, 2010 9:04 am

Single or two seat Challenger's will happily fly with a 503
Greg Perkins
User avatar
LarryMcG
Top Gun
Top Gun
Posts: 553
Joined: Thu Aug 25, 2005 12:43 pm
Location: Grahamstown
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby LarryMcG » Fri Jun 25, 2010 3:11 pm

Why not build a twin????? vhpy
Still Flying
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Fri Jun 25, 2010 3:45 pm

Thanks Boet, that sounds great. I do not mind if the plane is primarily a single seater, that is really what I am looking for, I will keep a lookout for a pre-20 BB, would love a tail-dragger version vhpy

I have always liked the Challengers Morph, would love one, I have never seen a single seater around here. Hey, maybe Larry's plan could be a twin Challenger?

Now to find a plane without an engine or a "project" plane!

Fly safe,
Rudi
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
User avatar
Sukkelaar
Top Gun
Top Gun
Posts: 535
Joined: Wed Jul 23, 2008 7:42 pm

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Sukkelaar » Fri Jun 25, 2010 4:35 pm

Rudi try a Trike

Regards
Sukkelaar
Kyk Noord
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Fri Jun 25, 2010 4:55 pm

Sukkelaar wrote:Rudi try a Trike

Regards
Sukkelaar
No thanks vhpy Been there, done that, prefer a joystick in my hand :wink: :wink:

Regards,
Rudi
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
witwillem
Top Gun
Top Gun
Posts: 529
Joined: Sat Mar 21, 2009 10:55 am

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby witwillem » Fri Jun 25, 2010 5:50 pm

The other day i see a papercutting of an airbike wif a 503 Rotax engine - it say it flies at 100 mph Willempie
You must say if you want to sell some engines is they DCDI . My uncle will change for an Italian racing bicycle .
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Fri Jun 25, 2010 7:21 pm

witwillem wrote:The other day i see a papercutting of an airbike wif a 503 Rotax engine - it say it flies at 100 mph Willempie
You must say if you want to sell some engines is they DCDI . My uncle will change for an Italian racing bicycle .
Hi Witwillem.

An Airbike would be fun! I don't really want to sell unless I end up unable to use them, yes, they are DCDI.
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
User avatar
Boet
Three Thousand
Three Thousand
Posts: 3795
Joined: Sun Jun 05, 2005 4:40 pm

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Boet » Fri Jun 25, 2010 7:42 pm

Rudix, jy het twee enjins?? Mmmmmmmm...............
Attachments
220px-Dornier_Do_28_A1_from_left_Dornier_Museum_2009-09-27.jpg
220px-Dornier_Do_28_A1_from_left_Dornier_Museum_2009-09-27.jpg (7.83 KiB) Viewed 2221 times
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Fri Jun 25, 2010 7:59 pm

Boet wrote:Rudix, jy het twee enjins?? Mmmmmmmm...............
Dit sal nou sports wees Boet vhpy Ek kan net dink wat die papier werk sal wees :shock:

Boet jy weet nie dalk van 'n voor nr 20 BosBaba wat iewers in 'n hangar staan nie? Gee nie om as dit werk nodig het nie!
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
User avatar
Spatzi69
Passed radio course
Passed radio course
Posts: 68
Joined: Mon Jan 12, 2009 5:49 pm

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Spatzi69 » Fri Jun 25, 2010 8:20 pm

Rudix wrote:
Sukkelaar wrote:Rudi try a Trike

Regards
Sukkelaar
No thanks vhpy Been there, done that, prefer a joystick in my hand :wink: :wink:

Regards,
Rudi
You mean, you have decided to become a MAN and have some substance between the legs! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :roll:
In God we trust...all others pay cash
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Fri Jun 25, 2010 8:33 pm

Spatzi69 wrote:
Rudix wrote:
Sukkelaar wrote:Rudi try a Trike

Regards
Sukkelaar
No thanks vhpy Been there, done that, prefer a joystick in my hand :wink: :wink:

Regards,
Rudi
You mean, you have decided to become a MAN and have some substance between the legs! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :roll:
vhpy vhpy vhpy vhpy
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)
User avatar
Boet
Three Thousand
Three Thousand
Posts: 3795
Joined: Sun Jun 05, 2005 4:40 pm

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Boet » Sat Jun 26, 2010 10:09 am

Rudix, ek weet van 2 op n plaas. Die een is nog n kit, die ander het n volla in, maar het nog nooit gevlieg nie. Jy dink miskien ek grap, maar ek troetel al baie lank die idee van die 2X 503 enjintjies aan n BB se neus sit, soos die DO28 se konfig. Partykeer is hierdie stories van n "ou errie erens vergete in n waenhuis op n plaas" nogal waar, en die soek en opvolg om hulle te vind raak amper soos n speurverhaal. Ek is n ou 2de generasie homebuilder, en ons het ver en wyd gesoek vir "goedkoop" maniere om ons erries te bou. Dit was vir ons vet pret om saans om die vure te gesels oor wat ons waar gekry het, en hoe goedckoop, en het enigeiets gebruik om net ons erries in die lug te kry. Van tikmasjien partjies to ou wasmasjien balies, en my eie errie se air-cleaner in nou nog van n 5liter verf blik gemaak. Dit werk, so gebruik dit?? Die is in elk geval ons sport, en as ons nie gaan wal gooi nie gaan dit iewers weereens te duur raak, en sal die gewone outjie dit nie meer kan bybring nie. Ek glo darem nie die papierwerk op so n projek kan te erg wees nie. So van papierwerk gepraat: n Vriend kla anderdag by my. Hy het n 1 seater Hi-Max gebou, maar ipv die materiale te gebruik wat die planne voorskryf: Douglas fir en Spruce, het hy die errie van Saligna gebou. Nou vereis CAA dat hy n sterkte-toets doen tot sy vlerke faal. Hy sal dus 2 eries moet bou. Die man is baie kwaad, maar kan net hom self blameer. Eintlik is CAA reg, want as die Saligna nie so sterk is soos wat hy dink nie, gaan sy familie begrafnis hou, en wie word dan blameer. Wat jy ook al opspoor, wees maar BAIE verigtig voor jy jou geldjies neersit. Daar is maar baie struikelblokke daar buite. Veilig vlieg. vhpy
User avatar
Rudix
The Boss
The Boss
Posts: 1653
Joined: Sun May 07, 2006 8:04 pm
Location: Pretoria - Rhino Park
Contact:

Re: Rotax 503 powered single seat fixed wing?

Postby Rudix » Sat Jun 26, 2010 6:07 pm

Boet wrote:Rudix, ek weet van 2 op n plaas. Die een is nog n kit, die ander het n volla in, maar het nog nooit gevlieg nie. Jy dink miskien ek grap, maar ek troetel al baie lank die idee van die 2X 503 enjintjies aan n BB se neus sit, soos die DO28 se konfig. Partykeer is hierdie stories van n "ou errie erens vergete in n waenhuis op n plaas" nogal waar, en die soek en opvolg om hulle te vind raak amper soos n speurverhaal. Ek is n ou 2de generasie homebuilder, en ons het ver en wyd gesoek vir "goedkoop" maniere om ons erries te bou. Dit was vir ons vet pret om saans om die vure te gesels oor wat ons waar gekry het, en hoe goedckoop, en het enigeiets gebruik om net ons erries in die lug te kry. Van tikmasjien partjies to ou wasmasjien balies, en my eie errie se air-cleaner in nou nog van n 5liter verf blik gemaak. Dit werk, so gebruik dit?? Die is in elk geval ons sport, en as ons nie gaan wal gooi nie gaan dit iewers weereens te duur raak, en sal die gewone outjie dit nie meer kan bybring nie. Ek glo darem nie die papierwerk op so n projek kan te erg wees nie. So van papierwerk gepraat: n Vriend kla anderdag by my. Hy het n 1 seater Hi-Max gebou, maar ipv die materiale te gebruik wat die planne voorskryf: Douglas fir en Spruce, het hy die errie van Saligna gebou. Nou vereis CAA dat hy n sterkte-toets doen tot sy vlerke faal. Hy sal dus 2 eries moet bou. Die man is baie kwaad, maar kan net hom self blameer. Eintlik is CAA reg, want as die Saligna nie so sterk is soos wat hy dink nie, gaan sy familie begrafnis hou, en wie word dan blameer. Wat jy ook al opspoor, wees maar BAIE verigtig voor jy jou geldjies neersit. Daar is maar baie struikelblokke daar buite. Veilig vlieg. vhpy
Dis nou interresant Boet! Dink jy die BB's op die plaas is beskikbaar? Miskien moet ons die Volla met 2x503's vervang, dit sal nou 'n interessante projek wees, tyd vir 'n twin rating vhpy

Ek dink dis nogal lekker om te sien wat mens kan doen met min, ook lekker om te eksperimenteer. Ek sien hoe die duur word ding weer en weer gebeur, die ouens wil die nuutste en beste vlieg, en as hulle dit nie kan bekostig nie praat hulle net en vlieg nie. Solank ek in die lug is is ek gelukkig, ja, 'n mooi, blik vinnige vliegtuig is wonderlik maar iets wat veilig en bekostigbaar is is belangriker. Ek vlieg eerder 'n ou stadige vliegtuig gereeld as 'n blink vinnige model so nou en dan.

Ek stem saam as mens iets soos hout vervang met iets anders moet dit getoets word, ek sal nie veilig voel as dit nie behoorlik getoets is nie. Die een ding wat my bang maak vir vlieg is as iets soos 'n vlerk of stert breek in die lug :shock: :shock:

Ek sal versigtig wees dankie!
Vlieg veilig,
Rudi
"Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic." ;)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests