Hi
Enige iemand self a microlight trike gebou? Waar kry jy Planne, Is dit goedkoper of nie.
Dankie
Hennie
Homebuilt microlight trike
- RV4ker (RIP)
- The Big Four K
Fawgie
Some more info on the kit trikes would be interesting.
PS
How bout some more info and maybe a couple pics Capt Bling Bling
Some more info on the kit trikes would be interesting.
PS
How bout some more info and maybe a couple pics Capt Bling Bling

4 Sale (will trade)
P166S, Jodel, hangar and other odds and sods
Radial - http://tiny.cc/eppqp
Still @ The Coves (Harties) but dream has died
P166S, Jodel, hangar and other odds and sods
Radial - http://tiny.cc/eppqp
Still @ The Coves (Harties) but dream has died
- Quentin Ferreira
- Look I'm flying
Hi Henni,
Hier is trike planne vir 'n weight shift trike wat BCAR goedgekeur is (Manfred se Raptor is deur die proses -Onder korreksie) Dit beteken die trike is baie veilig as jy die planne getrou navolg.
Hy gebruik 'n BMW motorfiets engine of die immergewilde Rotax's
www.huntwing.co.uk
Hier is trike planne vir 'n weight shift trike wat BCAR goedgekeur is (Manfred se Raptor is deur die proses -Onder korreksie) Dit beteken die trike is baie veilig as jy die planne getrou navolg.
Hy gebruik 'n BMW motorfiets engine of die immergewilde Rotax's
www.huntwing.co.uk
Hi Miskiet,
Dankie, maar net vir die rekord: Hennie1 soek vir planne. Henni is 'n groot 3-axis entoesias al gebruik my huidige een baie aanloop. Niks fout met 'n trike nie, het baie voordele, maar nie vir my nie.
Eendag as ek mooi groot is miskien 'n Rans-S12 soos Rudi s'n of 'n Raven soos Johann Froneman s'n of so iets...
Groete,
Henni
Dankie, maar net vir die rekord: Hennie1 soek vir planne. Henni is 'n groot 3-axis entoesias al gebruik my huidige een baie aanloop. Niks fout met 'n trike nie, het baie voordele, maar nie vir my nie.
Eendag as ek mooi groot is miskien 'n Rans-S12 soos Rudi s'n of 'n Raven soos Johann Froneman s'n of so iets...
Groete,
Henni
Keep grassroot aviation alive!