Rotax red top blue blok

Matters of general interest
witwillem
Top Gun
Top Gun

Rotax red top blue blok

Postby witwillem » Mon Oct 19, 2009 6:25 pm

Jis manne , ek wonder net - Oom Kaspaas en Leprachaun het my vertel van n Rotax red top, blu blok wat hulle het .
Weet julle van so iets , die ding skop gat - blykbaar water inspuiting vir groter perre op tykoff en net so onder n 912 se perre - ek weetie of ekke reg gehoor het nie , Jetta elektrieks , ford / Mazda pistons ,welded crankshaft ex BMW en twee sidedraft caburators vanaf Alfa 1600 super - Hulle dis ok mar ek weetie -
sal blykbaar binnekort op Leprechaun se toetsban wees - so se hulle
Willempie -
John Boucher
The Big Four K
The Big Four K

Re: Rotax red top blue blok

Postby John Boucher » Mon Oct 19, 2009 6:45 pm

A Rotax Red Top comes out of a Skidoo... It's designation is a 583 and pops out about 97 to 105HP. In essence it is a 582 - but that is where it stops. Then there was the 618 which pops 75HP but production was stopped because of the 912UL (80HP)
John Boucher
MISASA Chairman 2023
jb.brokers@gmail.com
chairman@misasa.org
A Bushcat is Born - CH 211 C "Super Excited" :evil:
witwillem
Top Gun
Top Gun

Postby witwillem » Mon Oct 19, 2009 8:15 pm

So by my koolkop-ek dog hulle loop haal die storie so duskant die Talliban - wragtie ne n skidoo - watse ding is dit-
Smak my dis amperse skedonk of n hurk - ek dog die manne gooi Windhoekies om n lekkerrrrrrrrrrr storie te gaan vertel .
Hulle loop verder en vertel daars n Russise vliegtuig by Renosterpark wat hulle dalk die ding wil loop opsit - ek weet ni so lekker nie - dit lyk vir my na n neukery die - Die oom Kaspaas en sy vrinne die
Willempie
John Boucher
The Big Four K
The Big Four K

Postby John Boucher » Mon Oct 19, 2009 8:52 pm

Die Russiese vliegtuig is seker 'n MiG of Aviatika.... Kom nogal uit die fabriek wat die Russiese vegvliegtuie gebou het. Was nogal ook intensief gebruik daar vir "crop spraying"

Aviatika-MAI-890 and Aviatika-MAI-890SKh (http://www.oskbes.ru/offr_e.htm)
John Boucher
MISASA Chairman 2023
jb.brokers@gmail.com
chairman@misasa.org
A Bushcat is Born - CH 211 C "Super Excited" :evil:
witwillem
Top Gun
Top Gun

Postby witwillem » Tue Oct 20, 2009 7:40 pm

Andre by Renosterpark se dis n Aviatika - jys reg dis n Russiese aerie behoort glo aan n anner ou wat baie aeries het ,
het die se enjin geruil - en gaat hom dis verkoop - hulle se dis oraait , maar ek weetie Willempie