Absolutely......kloot piloot wrote:Tracer, we still had an appointment a day after AZP died. Hope it stands.![]()
Caledonner, let us know if any of the tips were of assistance this past weekend ?Keep us posted.
150 Trike hours and still scared of turbulance
Re: 150 Trike hours and still scared of turbulance
Absolutely......kloot piloot wrote:Tracer, we still had an appointment a day after AZP died. Hope it stands.![]()
Caledonner, let us know if any of the tips were of assistance this past weekend ?Keep us posted.
Yes, dit is baie belangrik dat studente in hulle laaste ure defnitief later in die dag moet vlieg sodat hulle thermal kondisies kan leer ken.Blue Max wrote:Hier wil ek ook n straaltjie piepie....Ek is nog n roker M LPilot., en het annerdag Nylstroom toe gevlieg vi my eerste brekkie en ek en my girl het pie pie terug gevlieg
![]()
...Lang storie
![]()
![]()
![]()
.
Met my opleiding het hulle my alles geleer maar hulle het my nie blootstelling gegee om in Therminal Turbulance te vlieg nie...( gelukkig het hulle my so goed geleer dat ek dit nou vreesloos kan doen!!![]()
)
Daardie trip, plus alles wat ek nou hierbo gelees het, VERAL DIE VERWYSING DAT N THERMAL JOU VLERKE ONGELYK TREF (en jou dan na links of regs afdruk (of opdruk) is kosbare inligting om te weet.
Miskien kan studente daarby baat om ook n paar vlieglesse te kry gedurende warm dae..??![]()
??
Ek praat gister met n vriend en vertel hom hoe werk die thermals terwyl ons vlieg. Dit is so waardevol om dit te weet want dan weet jy wat kom.
Thermals kan enige kant van die vlerk slaan of ook die hele vlerk. As dit die hele vlerk slaan is dit soos n golf wat jy moet oor ry, maar wat belangrik is om te onthou is wat gebeur na die thermal jou begin lig het..? Die thermal het 70% van die tyd nie nog een wat op hom volg en jou weer lig, so jy gaan nadat hy jou gelig het, aan die agterkant van die thermal af val, dus hoogte weer verloor
Wanneer mens vlieg en jy "anticipate" dit, is dit gladnie so erg wanneer dit wel gebeur

Flying tha beast named "Wollie"
ZS-WGT
Springs 122.40
ZS-WGT
Springs 122.40
Smiley is jy dan nie saam die manne van staal kaap toe nie, ek kon sweer jou naam is genoem.
Groete
Sukkelaar
Groete
Sukkelaar
Kyk Noord
Hello daarSukkelaar wrote:Smiley is jy dan nie saam die manne van staal kaap toe nie, ek kon sweer jou naam is genoem.
Groete
Sukkelaar
Nope, na my "incident" met Wollie en n paar ander dinge het ek besluit om die trip nie te doen.

Wens wel ek was daar

Flying tha beast named "Wollie"
ZS-WGT
Springs 122.40
ZS-WGT
Springs 122.40
-
- Thinking of flying
Baie dankie vir al die raad, PM's en telefoonoproepe ! Hierdie forum is fantastiese ondersteuning vir ons tipe ouens wat alleen en in afsondering vlieg in die platteland .Ek het nou meer moed en sal op die eerste ''bloukaart met gaatie dag'' om 11h00 opstyg en voel hoe dit gaan,-Groete.